MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Złe decyzje zakupowe - Outlet

(Miękka)

Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Złe decyzje zakupowe - Outlet

Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces: zaprojektowali specjalny mechanizm, który pompuje tusz do stalówki w środowisku pozbawionym grawitacji. „To naprawdę sprytne – mówi Rosjanin. – Rzeczywiście świetnie to obmyśliliście. My po prostu używamy ołówków”. O tym właśnie jest ta książka - o marnotrawieniu pieniędzy na gigantyczną skalę na bezsensowne projekty. Żaden kraj, żadna organizacja, żadna firma nie są wolne od takich nieudanych inwestycji. Praktyki i procesy związane ze złymi decyzjami zakupowymi widać zarówno wtedy, gdy w KFC – ku przerażeniu klientów firmy – zabraknie mięsa z kurczaków albo gdy firma taka jak Skanska wypłaca olbrzymie kwoty oszustom na podstawie złych faktur, jak i wtedy, kiedy władze Kenii wydają 35 milionów dolarów na kilkanaście kilometrów ogrodzenia z siatki.

Peter Smith, specjalista mający za sobą 35-letnie doświadczenie w zakresie zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, stworzył wciągającą opowieść o największych błędach oraz oszustwach związanych z zakupami dóbr i usług, które przydarzyły się zarówno nowicjuszom, jak i ekspertom z całego świata. Zebrał w niej ważne lekcje na temat tego, jak nie zarządzać firmą, a także praktyczne wskazówki, jak uniknąć kompromitujących błędów, zminimalizować straty i podejmować dobre strategiczne decyzje

Mnóstwo faktów, a także zabawnych i praktycznych anegdot.
Ta książka to prawdziwe objawienie! […] Opisuje liczne kosztowne katastrofy! Jeśli tej książki nie przeczytasz, sam możesz zostać taką katastrofą dotknięty!
dr Richard Russil, autor i trener Ograniczenia związane z Covid-19 pokazały, jak ważne są globalne łańcuchy dostaw oraz jakie trudności powoduje sytuacja, w których wszyscy chcą kupić to samo w tym samym czasie. Książka Petera pokazuje, gdzie może dojść do zakupowych katastrof i jak można ich uniknąć. Gdyby ukazała się przed wybuchem pandemii, pewnie niektórych związanych z nią koszmarnych wpadek można by uniknąć. Lektura obowiązkowa dla przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego. generał porucznik sir Andrew Gregory, kontroler, SSAFA Znakomita okazja, by uczyć się na cudzych błędach zamiast na własnych. Na podstawie świetnie przygotowanych i omówionych przykładów Peter pokazuje początkującym oraz doświadczonym fachowcom, w jaki sposób mogą uniknąć tych samych błędów. Gorąco polecam tę książkę każdemu, kto ma jakikolwiek kontakt z wydawaniem pieniędzy w imieniu organizacji. Garry Mansell, były menedżer ds. zakupów w Coupa Software Peter Smith zawarł tu bogactwo przykładów korupcji, ale i niezamierzonych acz kosztownych błędów popełnianych przez ludzi biznesu. Na zakupy dóbr i usług organizacje wydają biliony dolarów, więc to lektura obowiązkowa dla wszystkich członków kierownictwa, którzy za ten proces odpowiadają lub go nadzorują. Raj Sharma, założyciel i prezes Public Spend Forum *** Peter Smith ma ponad 35-letnie doświadczenie w realizacji procesów nabywczych i zarządzaniu łańcuchem dostaw, jest również konsultantem, analitykiem i autorem książek o tej tematyce. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora zarządzającego w Procurement Excellence Ltd, czołowej firmie konsultingowej. Jest uznawany za jednego z najlepszych brytyjskich ekspertów w zakresie poprawy wyników organizacji w sektorze publicznym i prywatnym poprzez usprawnienia w procesie nabywczym. Wykształcenie matematyczne odebrał na Cambridge University, jest również byłym przewodniczącym i obecnym członkiem Chartered Institute of Procurement and Supply. Jego pierwsza książka, Buying Professional Services, ukazała się w 2010 roku nakładem wydawnictwa Profile.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!