MENU

NAUKA O KOMUNIKOWANIU

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Outlet

Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów pr...
Wydawca: Adam Marszałek
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości - Outlet

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.:...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego

Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów pr...
Wydawca: Adam Marszałek
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Polityka medialna Dani Norwegii i Szwecji

Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telew...
Wydawca: Adam Marszałek
Książka poświęcona jest zagadnieniom, które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz – odpowiednio &n...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.:...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20