Aby dzieci mogły w pełni wykorzystać swój potencjał, należy odpowiednio stymulować ich układ sensoryczny, czyli pięć podstawowych zmysłów (wzrok, słuch, smak, dotyk i węch), a także z...więcej »
Język w szkolnych interakcjach. Meandry komunikacjiDyskurs wczesnoszkolny. Transmisja, rozumienie i (nie) porozumienieCo nam przeszkadza od początku? Bariery w komunikacji wczesnoszkoln...więcej »
Drama procesualna jest metodą, którą można zastosować w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie przydatna w pracy z dziećmi, ponieważ dzieci łatwo identyfikują się z ro...więcej »
Celem Autorek prezentowanej publikacji jest ukazanie potencjału tkwiącego we współczesnych żłobkach publicznych. Pracownicy żłobków towarzyszą dzieciom w rozwoju, podziwiają ich dokon...więcej »
Nowoczesny podręcznik dla nauczycieli i wychowawców, pełny pomysłów na zajęcia rozwijające kompetencje miękkie.Kreatywne scenariusze lekcji wychowawczych, dzięki któ...więcej »