MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Content marketing i social media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Cyfrowe Państwo - Outlet

Uwarunkowania i perspektywy
"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestaje...
Książka (miękka)
do koszyka
55,14 zł
89,00 zł

E-commerce

Strategia – Zarządzanie – Finanse
Seria: Marketing PWN
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen ...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Seria: Marketing PWN
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
74,25 zł
99,00 zł

E-marketing - Outlet

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
61,35 zł
99,00 zł

Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce

Wyzwania współczesności
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnieni...
Książka (miękka)
do koszyka
66,75 zł
89,00 zł

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzię...
Książka (miękka)
do koszyka
66,75 zł
89,00 zł

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Redakcja: Barbara Ocicka
Niniejsza publikacja stanowi oryginalne opracowanie łączące profesjonalną charakterystykę nowoczesnych technologii mobilny...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta

Umowy zawierane przez internet
Publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców. Omawia obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów regulujących działalność online. Poszczególne rozdziały zost...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20