MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 20
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Era prosumenta 2.0

Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i po...
Autor: Bill Quain
Wydawca: Studio Emka
Konsumenci wydają pieniądze.Producenci zarabiają pieniądze.Prosumenci mogą robić jedno i drugie!Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowy...
Książka (miękka)
do koszyka
30,14 zł
39,00 zł

Kupiec Alfa.

Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Wydawca: one press
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać j...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Internet możliwości.

O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując...
Wydawca: one press
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta - Outlet

Umowy zawierane przez internet
Pierwsza publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców, w której zostały omówione obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Outlet

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
29,65 zł
54,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
41,78 zł
54,90 zł

Perswazja w social mediach

czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki
Wydawca: one press
Handlowanie na Facebooku? To działa!Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi no...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,41 zł
49,90 zł

Standard Bitcoina

Zdecentralizowana alternatywa dla bankowości centralnej
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa tech...
Książka (miękka)
do koszyka
38,38 zł
56,00 zł

Nielegalny e-hazard

Studium prawnokarne i kryminologiczne
Wydawca: Elset
Książkę Nielegalny e-hazard. Studium prawnokarne i kryminologiczne można polecić nie tylko środowiskom naukowym, lecz również prawnikom praktykom, którzy w swej działalności zawodowej...
Książka (miękka)
do koszyka
42,42 zł
58,80 zł

The Everything Store

Autor: Brad Stone
Wydawca: Transworld Publ.
Though Amazon.com started off delivering books through the mail, its visionary founder, Jeff Bezos, was never content with being just a bookseller. He wanted Amazon to become ‘the everything ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,78 zł
51,93 zł

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne
Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
Książka (miękka)
do koszyka
37,87 zł
59,00 zł

Work Rules!

Autor: Laszlo Bock
Wydawca: John Murray
NEW YORK TIMES BESTSELLERWALL STREET JOURNAL BESTSELLERThe Globe and Mail Top Leadership and Management BookForbes Top Creative Leadership BookFrom the visionary head of Google's innova...
Książka (miękka)
do koszyka
42,76 zł
59,00 zł

Wirtualna praca w łańcuchu dostaw

Wydawca: Difin
Praca w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw stawia przed menadżerami stale nowe problemy i wyzwania. Menadżerowie łańcuchów dostaw poszukują coraz to lepszych rozwiązań w obszarze zarządz...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
45,00 zł

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
Książka (miękka)
do koszyka
31,76 zł
34,90 zł

Content marketing po polsku

Jak przyciągnąć klientów
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To w...
Książka (miękka)
do koszyka
36,75 zł
49,00 zł

Przedsiębiorca w internecie Kompedium

Wydawca: Poltext
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne...
Książka (miękka)
do koszyka
40,85 zł
44,90 zł

E-turystyka

Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowyc...
Autor: Adam Pawlicz
Seria: TURYSTYKA
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne ...
Książka (miękka)
do koszyka
36,75 zł
49,00 zł

Modele biznesu w Internecie

Teoria i studia przypadków polskich firm
Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż,...
Książka (miękka)
do koszyka
44,25 zł
59,00 zł
Znaleziono: 20
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20