Modele biznesu w Internecie
Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.
W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.
Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Informatyka w biznesie, Business Intelligence
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
E-commerce
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Informatyka w biznesie, Business Intelligence
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Informatyka w biznesie, Business Intelligence
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
E-commerce
-
Redakcja:
Tymoteusz Doligalski
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301180225
-
EAN:
9788301180225
-
Liczba stron:
200
-
Wymiary:
16.8x23.8cm
-
Waga:
0.44kg