Internet ludzi
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych czy tzw. zwinnych z jednej strony, a lean startup, design thinking, ekonomia współdzielenia z drugiej są przykładami eksplozji, z jaką mamy do czynienia na całym świecie, w szczególności w świecie biznesu. Książka poprzez pokazanie kilku narzędzi, które są oparte na nowych technologiach, i ich zastosowaniu w biznesie podejmuje temat wyzwań, korzyści i ograniczeń związanych z adaptacją nowych technologii. Strach może być bowiem zastąpiony przez radość poznawania, lęk przez ciekawość. To zaś może zmieniać nie tylko ludzi, ale i całą organizację. Zapraszamy do wspólnej podróży do świata organizacji jutra.
Autorzy
„Internet ludzi” to książka bardzo nietypowa. Łączy elementy fikcji literackiej, przedstawionej w postaci przyszłościowych narracji, opartych na uprawdopodobnionych jej scenariuszach, z naukową analizą społeczno-ekonomiczną. Książkę zdecydowanie polecam osobom, które myślą o przyszłości sięgającej odrobinę dalej, niż koniec nosa – czyli de facto wszystkim myślącym.
Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak
Akademia Leona Koźmińskiego, Harvard Business School
Kiedy wziąłem tę książkę do ręki, pomyślałem: kolejna nudna lektura o prawach rządzących światem biznesu. Tymczasem już pierwsze akapity przeniosły mnie w świat fantazji i przyszłości. To zgrabne połączenie literatury popularno-naukowej oraz podręcznika biznesowego z odrobiną akcji, futurologii i humoru.
Michał Urbaniak
muzyk jazzowy, kompozytor i aranżer
Gratuluję autorom społeczno-biznesowej refleksji, skłaniającej do namysłu wielowymiarowego. Warto przeczytać, aby poznać syntetyczną wizję przyszłości.
Dr Henryk Siodmok
Prezes Grupy Atlas
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Książki »
-
Literatura naukowa i popularnonaukowa »
-
Książki popularnonaukowe
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788363391539
-
EAN:
9788363391539
-
Liczba stron:
168
-
Wymiary:
16.5x24.0cm
-
Waga:
0.40kg