Fachowy poradnik, w którym opisano 41 rodzajów czujników wykorzystywanych we współczesnych elektronicznych układach sterowania silników o zapłonie iskrowym i samo...więcej »
Budowa i działanie elektronicznych układów sterowania skrzynkami biegów. Podano opis budowy różnych rodzajów skrzynek biegów występujących w samochodach i ich ele...więcej »
W bogato ilustrowanym podręczniku przedstawiono wszystkie informacje niezbędne do uzyskania prawa jazdy kategorii B. Opisano źródła i zakres obowiązywania międzynarodowych i krajowych przepi...więcej »
Popularna, bogato ilustrowana i udokumentowana książka przedstawiająca dzieje autobusów warszawskiej komunikacji publicznej w latach 1920–1945. Opisano wszystkie modele autobusó...więcej »
Prof. dr hab. inż. Janusz Mysłowski otrzymał za podręcznik w 2003 roku (wyd. 1) indywidualną nagrodę Ministra Edukacji Narodowej i Sportu. W czerwcu 2004 roku Autor został odznaczony za książkę Zło...więcej »
Bogato ilustrowana książka poświęcona pojazdom samochodowym, głównie samochodom ciężarowym Star i pochodnym, produkowanym w latach 1948-2022 w starachowickich zakładach motoryzacyjnych, prze...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony projektowaniu lotnisk i portów lotniczych uwzględniający najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawarto w nim podstawowe wiadomości z zakresu transp...więcej »
Fachowy, bogato ilustrowany poradnik, zawierający opisy budowy i działania hybrydowych i elektrycznych układów napędowych stosowanych w pojazdach oraz podstawowe informacje dotyczące ich obs...więcej »
Rozwijający się rynek zastosowań systemów informatycznych powoduje wzrost zapotrzebowania na systemy, które powinny być rozwijane szybko, jak najmniejszym kosztem, przy zapewnieniu wy...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony obsłudze i naprawie podzespołów i zespołów motocykli. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące przyjęcia motocykla do serwisu, kontroli stanu...więcej »
Jest to obszerne opracowanie o charakterze podręcznika akademickiego z zakresu podstaw teoretycznych technologii chemicznej. Omówiono w nim takie zagadnienia jak:- ogólne zasad...więcej »
Zawiera 85000 haseł zilustrowanych blisko 15000 przykładówObejmuje angielszczyznę literacką, wyrażenia i zwroty potoczne, przysłowia, terminologię naukową i specjalistyczną różn...więcej »
Książka ta jest poświęcona badaniu mierzalnych cech biologicznych. Składa się z czterech części. W pierwszej autorzy wprowadzają czytelnika w zagadnienia dotyczące identyfikacji i weryfikacji biome...więcej »
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Tiguan pierwszej generacji (typu 5N), produkowanych od października 2007 do grudnia 2015, wyposaż...więcej »
Monografia poświęcona wszystkim modelom i odmianom samochodów Warszawa produkowanym w Fabryce Samochodów Osobowych na Żeraniu w latach 1951-1973, jak również prototypom, kt&oac...więcej »
Bogato ilustrowany poradnik o budowie samochodu Daewoo FSO Matiz w wersjach Friend, Joy, Life, Top oraz Van. Charakterystyka techniczna samochodu i jego zespołów, plan obsługi okresowej, dan...więcej »
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Mercedes-Benz klasy C trzeciej generacji (serii 204), produkowanych od marca 2007 do listopada 2013, z nadwo...więcej »
Praktyczny podręcznik zawierający najważniejsze zagadnienia dotyczące struktury systemu nagłośnienia z uwzględnieniem modułów ujmowania sygnałów na scenie, kontroli sygnału, wzmocnien...więcej »
Popularna, bogato ilustrowana i udokumentowana książka zawierająca przegląd zakładów wytwarzających nadwozia samochodowe w II Rzeczypospolitej, poprzedzony obszernym zarysem historii przemys...więcej »
Specjalistyczny podręcznik akademicki z cyklu „Pojazdy samochodowe” opisujący budowę i działanie pojazdów użytkowych, czyli samochodów ciężarowych, specjalnych, terenowych...więcej »