Podręcznik akademicki z zakresu geotechniki zawierający podstawową wiedzę na temat gruntu, sposobów wyznaczania i oceny parametrów gruntowych oraz ich zastosowania w szeroko pojętej p...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony instalacjom elektrycznym. Opisano w nim rodzaje przewodów elektrycznych (ich budowę, parametry, oznaczanie i sposoby łączenia), sprzęt i osprzęt w in...więcej »
Napisany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, bogato ilustrowany podręcznik poświęcony pomiarom elektrycznym i elektronicznym. Opisano w nim zagadnienia związane z bezp...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom elektrotechniki i elektroniki, których znajomość jest niezbędna do dalszego kształcenia w zawodzie. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczą...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik dotyczący montażu, konserwacji i naprawy instalacji elektrycznych. Opisano w nim zasady bhp podczas wykonywania prac elektrycznych, technologię pracy elektryka, zasady...więcej »
Specjalistyczny podręcznik akademicki z cyklu „Pojazdy samochodowe” opisujący budowę i działanie pojazdów użytkowych, czyli samochodów ciężarowych, specjalnych, terenowych...więcej »
Metody projektowania odwodnienia dróg i ulic, lotnisk oraz obiektów mostowych z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska zawierających najnowsze normy obowiązujące w krajach Unii Eur...więcej »
W książce zawarto ogólne informacje o budowie, działaniu i zastosowaniu sterowników PLC oraz opisano podstawowe polecenia i funkcje stosowane do ich programowania. Klarowne przykłady ...więcej »
Omówienie sposobów wykorzystania energii odnawialnej pobieranej z gruntu, rzek, jezior lub otaczającego powietrza, do ogrzewania pomieszczeń oraz wody użytkowej w budownictwie jednoro...więcej »
Whether you are neurodivergent, suspect you might be, or want to be a better ally, UNMASKED will help you make sense of it all, and put the power in your hands.Ellie was 24 when she lea...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony projektowaniu lotnisk i portów lotniczych uwzględniający najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawarto w nim podstawowe wiadomości z zakresu transp...więcej »
Książka zawiera systematyczny, prowadzony od podstaw wykład z podstaw elektromagnetyzmu, techniki antenowej i propagacji fal radiowych. Omówiono w niej równania Maxwella, właściwości ...więcej »
A balanced and thought-provoking guide to all the big questions about AI and ethicsCan computers understand morality? Can they respect privacy? And what can we do to make AI safe ...więcej »
He taught us classical mechanics, quantum mechanics and special relativity. Now, physicist Leonard Susskind, assisted by a new collaborator, André Cabannes, returns to tackle Einstein's gene...więcej »
Bogato ilustrowana książka poświęcona pojazdom samochodowym, głównie samochodom ciężarowym Star i pochodnym, produkowanym w latach 1948-2022 w starachowickich zakładach motoryzacyjnych, prze...więcej »
The classic work on 'the banality of evil', and a journalistic masterpieceHannah Arendt's stunning and unnverving report on the trial of Nazi leader Adolf Eichmann first appeared as a s...więcej »
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom budowy i działania wszystkich zespołów i układów pojazdów samochodowych. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące klasyfikac...więcej »
Bogato ilustrowany poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Skoda Fabia drugiej generacji, produkowanych od kwietnia 2007 do października 2014, w wersjach kombilimuzyny i kombi,...więcej »
Napisany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom budowy, głównym zespołom mechanicznym silników spalinowyc...więcej »
Fachowy bogato ilustrowany poradnik opisujący podstawy budowy, diagnozowania i obsługi powszechnie stosowanych obecnie sieci transmisji danych wykorzystywanych w elektronicznym wyposażeniu pojazd&o...więcej »