MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Wstęp do gender marketingu
Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej ko...
Książka (miękka)
do koszyka
42,21 zł
55,00 zł

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Wydawca: CeDeWu
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich...
Książka (miękka)
do koszyka
45,28 zł
59,00 zł

Handel wewnątrzgałęziowy - Outlet

Istota, uwarunkowania, trendy
Wydawca: CeDeWu
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę ...
Książka (miękka)
do koszyka
32,40 zł
60,00 zł

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Wydawca: CeDeWu
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:&bul...
Książka (miękka)
do koszyka
49,98 zł
65,00 zł

Komunikacja w polityce i w biznesie

Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
Wydawca: CeDeWu
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna...
Książka (miękka)
do koszyka
46,40 zł
59,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-1...
Książka (miękka)
do koszyka
39,90 zł
52,00 zł

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
Książka (miękka)
do koszyka
37,62 zł
49,00 zł

Marketing relacji teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
Książka (miękka)
do koszyka
30,13 zł
39,00 zł

Międzynarodowe stosunki gospodarcze w XXI wieku

Poszukiwanie równowagi
Wydawca: CeDeWu
Przekształcenia globalnych sił gospodarczych i wciąż rosnąca konkurencja podmiotów na świecie o czynniki produkcji oraz rynki zbytu, stwarzają wyzwania w kształtowaniu się nowych międzynarod...
Książka (miękka)
do koszyka
46,85 zł
58,00 zł

Promocja usług

Wydawca: CeDeWu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:• podstawy teoretyczne i terminologię zw...
Książka (miękka)
do koszyka
42,50 zł
55,00 zł

Reklama produktów i usług bankowych

jej perswazyjność i konsekwencje
Wydawca: CeDeWu
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często tr...
Książka (miękka)
do koszyka
48,78 zł
59,00 zł

Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży

Wydawca: CeDeWu
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w...
Książka (miękka)
do koszyka
48,78 zł
59,00 zł

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,56 zł
64,00 zł

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Wydawca: CeDeWu
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego ...
Książka (miękka)
do koszyka
40,17 zł
52,00 zł

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonale...
Książka (miękka)
do koszyka
38,85 zł
47,00 zł

Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw

Wydawca: CeDeWu
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw...
Książka (miękka)
do koszyka
45,62 zł
58,00 zł
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20