MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 26
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Zarządzanie wartością klienta - Outlet

Autor: V. Kumar
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiel...
Książka (miękka)
do koszyka
39,66 zł
64,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Ewolucja-funkcjonowanie-wyzwania
Seria: INWESTYCJE
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych ...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł

Kompendium wiedzy o konkurencyjności - Outlet

Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. W...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
64,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stw...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Outlet

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Współczesna ekonomika usług - Outlet

Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług – najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki.Zawiera przegląd 15 głównych...
Książka (miękka)
do koszyka
45,85 zł
74,00 zł

Logistyka usług - Outlet

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dosta...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Rosyjsko-polski słownik handlowy - Outlet

Słownik zawiera: 25 000 wyrazów hasłowych i połączeń wyrazowych; słownictwo z dziedzin: bankowość i finanse, handel wewnętrzny i zagraniczny, marketing i reklama, giełda pa...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej - Outlet

Publikacja jest oryginalnym opracowaniem wypełniającym lukę na polskim rynku wydawniczym. Nie ma zwartej publikacji, ani w obszarze ekonomiki transportu morskiego ani ekonomiki turystyki, tak wycze...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Outlet

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecz...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Outlet

Kontekst zrównoważonego rozwoju
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo - Outlet

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyj...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania
Seria: INWESTYCJE
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych ...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Marketing Automation Revolution - Outlet

Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę fu...
Książka (twarda)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Content Marketing i Social Media - Outlet

Jak przyciągnąć klientów
Seria: E-MARKETING
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i ...
Książka (miękka)
do koszyka
37,26 zł
69,00 zł

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Outlet

Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł
Znaleziono: 26
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20