MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Badanie rynku (Nakład limitowany)

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
197,10 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
150,41 zł
169,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20