MENU
Znaleziono: 64
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
51,91 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,84 zł
79,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,12 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,19 zł
79,00 zł

Rachunkowość zarządcza

Analiza i interpretacja
Wydawca: Wolters Kluwer
Sposób i zakres wykorzystywania informacji finansowych przez zarządzających zależy od celów ich pozyskania. Niektóre systemy rachunkowości koncentrują się na dostarczaniu infor...
Książka (twarda)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
57,30 zł
79,00 zł

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
46,93 zł
59,00 zł

Kompetencje XXI wieku

Autor: Jeremy Lamri
Wydawca: Wolters Kluwer
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznyc...
Książka (twarda)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
do koszyka
80,19 zł
99,00 zł

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
Książka (miękka)
do koszyka
31,96 zł
49,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,33 zł
89,00 zł

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyf...
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Kultura organizacyjna Diagnoza i zmiana

Model wartości konkurujących
Wydawca: Wolters Kluwer
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. ...
Książka (twarda)
do koszyka
75,65 zł
89,00 zł

Ład korporacyjny Podręcznik akademicki

Wydawca: Wolters Kluwer
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regul...
Książka (miękka)
do koszyka
71,32 zł
83,90 zł

Zasady zarządzania

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakre...
Książka (miękka)
do koszyka
50,15 zł
59,00 zł

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania - Outlet

Autor: Janusz Czekaj
Wydawca: WNT
Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją, zwracając uwagę na:- istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strat...
Książka (miękka)
do koszyka
24,16 zł
39,00 zł

Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka

Redakcja: Joanna Liksza
Wydawca: Wolters Kluwer
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
Książka (miękka)
do koszyka
67,23 zł
79,00 zł

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Książka (miękka)
do koszyka
21,55 zł
39,90 zł
Znaleziono: 64
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20