MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 42
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,98 zł
89,00 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
do koszyka
38,38 zł
59,00 zł

Modelowanie, symulacja i prognozowanie

Systemy ciągłe
Książka dotyczy modelowania i symulacji systemów ciągłych, a co za tym idzie, prognozowania ich zachowania w przyszłości. Problematyka symulacji stanowi potężne narzędzie wspomagające podejm...
Książka (miękka)
do koszyka
47,20 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
66,27 zł
79,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
53,38 zł
69,00 zł

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie
Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
Książka (miękka)
do koszyka
56,78 zł
79,00 zł

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
41,35 zł
59,00 zł

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
Książka (miękka)
do koszyka
52,78 zł
69,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,08 zł
79,00 zł

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
Książka (twarda)
do koszyka
80,40 zł
89,00 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
65,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
57,38 zł
79,00 zł

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
do koszyka
80,19 zł
99,00 zł

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Wydawca: Nieoczywiste
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową s...
Książka (miękka)
do koszyka
34,34 zł
49,00 zł

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka st...
Książka (miękka)
do koszyka
59,38 zł
79,00 zł

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
Książka (miękka)
do koszyka
87,20 zł
109,00 zł

Sukces rynkowy organizacji

Spojrzenie wielowymiarowe
Wydawca: Nieoczywiste
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyj...
Książka (miękka)
do koszyka
41,35 zł
59,00 zł

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania - Outlet

Autor: Janusz Czekaj
Wydawca: WNT
Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją, zwracając uwagę na:- istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strat...
Książka (miękka)
do koszyka
21,06 zł
39,00 zł

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
Książka (miękka)
do koszyka
63,48 zł
79,00 zł
Znaleziono: 42
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20