Wykorzystanie Raspberry Pi oraz nowoczesnych technik informatycznych do budowania przemysłowych systemów Internetu rzeczy (IoT). Zasady i teoretyczne aspekty technologii IoT w połączeniu z p...więcej »
Jeśli jesteś podobny do większości projektantów, w znacznym stopniu opierasz się na JavaScript, aby tworzyć interaktywne i szybko reagujące aplikacje Web. Problem polega na tym, że wszystkie...więcej »
Ten praktyczny przewodnik uczy, jak programować Internet rzeczy (Internet of Things – IoT). Autor i edukator Andy King dzieli złożone problemy programistyczne na instrukcje krok po kroku i po...więcej »
Książka prezentuje prosty sposób poznawania programu Flash 5 służącego do tworzenia grafiki w sieci WWW. Uczy tworzenia kluczowych ramek oraz interakcyjnych animacji prowadząc do uzyskania f...więcej »
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++...więcej »
Niezawodne przepisy automatyzowania czasochłonnych zadań administracyjnychZaczniemy od najważniejszych koncepcji powłoki PowerShell. Staną się one podstawą kolejnych przykładów opisany...więcej »
Odbiór zróżnicowanych zjawisk z kręgu popkultury staje się kłusownictwem, jakie czytelnik uprawia w ramach dzieła. W kulturze popularnej śledzić więc można chętnie wykorzystywane meta...więcej »
Książka opisuje Flash MX 2004 oraz Flash MX Professional 2004 odwołując się do konkretnych zadań. Na każdej stronie można znaleźć nowy przykład, który pomaga szybko wykonać opisywane zadania...więcej »
Silverlight udostępnia nam całkiem nowe sposoby tworzenia bogatych aplikacji internetowych, a wersja Silverlight 4 dodaje wiele znaczących usprawnień do tej technologii.Silverlight 4 w działa...więcej »
Autorom tomu przyświeca idea tropu rozumianego zarówno w charakterze swoistego toposu, jak i śladu czy znaków obecności kultury popularnej w obszarach takich jak literatura, film oraz...więcej »