Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Programowanie Internetu rzeczy(Miękka)

Wprowadzenie do budowania zintegrowanych rozwiązań IoT między urządzeniami a chmurą

Tytuł oryginalny: Programming the Internet of Things

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 89,99 zł
54,21
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 35,78 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Programowanie Internetu rzeczy

Ten praktyczny przewodnik uczy, jak programować Internet rzeczy (Internet of Things – IoT). Autor i edukator Andy King dzieli złożone problemy programistyczne na instrukcje krok po kroku i pokazuje, jak zaprojektować i zbudować własny kompleksowy system Internetu rzeczy typu full-stack – od urządzenia po chmurę. Ta praktyczna książka przeprowadza czytelników przez proces doboru narzędzi, konfigurowania środowiska programistycznego oraz projektowania i implementacji rozwiązania.
Uczy, jak działa typowy ekosystem IoT oraz jak radzić sobie z problemami z integracją, jakie pojawiają się w trakcie implementowania rozwiązań IoT. Ta książka pomoże w rozpoczęciu pracy zarówno studentom, którzy poznają podstawy IoT, jak i menedżerom, którzy znają się nieco na IT i chcą lepiej zrozumieć niuanse technologii IoT, a także programistom rozwijającym własny system inteligentnego domu.
• Projektowanie kompleksowego rozwiązania dla przykładowego problemu IoT
• Konfigurowanie środowiska do budowania i testowania rozwiązań IoT
• Porządkowanie projektu oprogramowania poprzez utworzenie abstrakcji w językach Python i Java
• Używanie MQTT, CoAP i innych protokołów do łączenia się z urządzeniami i usługami IoT
• Tworzenie niestandardowego, bazującego na notacji JSON formatu danych do użycia na różnych platformach i usługach
• Wykorzystywanie usług w chmurze do wspomagania ekosystemu IoT i dostarczania korzyści biznesowych
Andy King jest wprawionym informatykiem, edukatorem i liderem technicznym z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizującym się w projektowaniu i budowaniu narzędzi do zarządzania siecią, systemów telematycznych i platform Internetu rzeczy. Doradza klientom na całym świecie w zakresie strategii, projektowania i integracji systemów IoT. Jest wykładowcą na Northeastern University, gdzie prowadzi kurs Connected Devices.
“Ta książka przedstawia programistom bezcenne techniki projektowania, rozwijania i wdrażania kompleksowych systemów IoT.”
—Rolando Herrero
Profesor, Northeastern University
“Czytelnicy dobrze poznają komponenty wchodzące w skład rozwiązań IoT i dowiedzą się, jak naprawdę wygląda proces ich budowania.”
—Tim Strunck
Dyrektor działu Software Engineering,
Atom Power

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Elektronika i internet rzeczy

Nowe technologie, zwłaszcza te związane z elektroniką, mają w sobie coś onieśmielającego. Jeśli jednak zechcesz się im przyjrzeć bliżej, łatwo możesz się nimi zainteresować w sposób wykraczający poza suchą teorię. Być może masz świetny pomysł na...

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Python

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji ...

Ogłoszenia dzieci, niedzieci, stworzeń i rzeczy

Kto odpowie na ogłoszenie smutnej gąbki? I czy znajdzie się jakaś woda chętna na umycie pewnej brudnej stopy?„Ogłoszenia…” to zbiór zabawnych wierszyków, pomyślanych tak, by przypominały zwyczajne ogłoszenia. Tylk...

SQL Zaawansowane techniki programowania

Książka ta była pierwszym podręcznikiem, który miał na celu przekształcenie programisty języka SQL w eksperta. Pierwsze wydanie ukazało się przed dziesięciu laty, i nadal ma opinię pozycji klasycznej. Nie chodzi tylko o wskazówki i techniki, ale o n...

Programowanie funkcyjne w języku C#.

Programowanie funkcyjne zmienia sposób myślenia o kodzie! W przypadku developerów C# techniki programowania funkcyjnego mogą znacznie poprawić zarządzanie stanem, współbieżność, obsługę wyjątków i długoterminowe u...

Java Programowanie praktyczne od podstaw

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Do głównych jego zalet należą:obiektowość (pogrupowanie danych i akcji w klasy),niezależność od architektury (kod niezależny od rodzaju procesora i systemu operacy...

Jedna dobra rzecz

Gdy koszmary przeszłości ściągają cię na dno, chwyć się tego, co porwie cię do góryNadia i Hrabia żyją w dwóch zupełnie różnych światach, a jednak wiele ich łączy: zagmatwana przeszłość oraz trudne dzieciństwo i młodość...

Internet rzeczy

Real IT World to cykl publikacji przygotowanych przez specjalistów dla specjalistów, omawiający aktualne i ważne zagadnienia, hot tematy, nowe trendy, praktyczne case study, najważniejsze problemy i innowacje w świecie IT. ...

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających re...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!