Życie w korporacji to nie bułka z masłem – wiedzą o tym wszyscy, nie tylko ci, którzy mieli okazję sprawdzić fakty na własnej skórze. Logika działania w takich firmach bije szcz...więcej »
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych poj...więcej »
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...więcej »
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominają...więcej »
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu D...więcej »
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają suk...więcej »
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się je...więcej »
Ostatnie lata przynoszą interesujące dyskusje nad koncepcjami rozwoju cywilizacyjnego, a w dobie dominującej ingerencji transformacji cyfrowej w procesy innowacji gospodarczej rola człowieka w prze...więcej »
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, gł...więcej »
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsięb...więcej »
Ponadczasowy traktat polityczny i jedna z najważniejszych książek wszech czasów. Książę to nieśmiertelne refleksje, które do dziś kształtują myślenie liderów na całym świecie. ...więcej »
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspier...więcej »
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem post...więcej »
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by s...więcej »
Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a ten, kto rezygnuje, nigdy nie wygrywa! Wielu z nas to stwier...więcej »
Monografia ma formę studium empirycznego z zakresu zachowań organizacyjnych i jest poświęcona problematyce związanej z predyspozycjami do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej. Chociaż w literatu...więcej »
To książka niezwykła. Dialog między człowiekiem a sztuczną inteligencją. Reid Hoffman przy współpracy GPT-4zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sp...więcej »
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy.
Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialny...więcej »
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego ...więcej »
Książka dla każdego, kto chce dogłębnie zrozumieć tragizm polityki naszych czasów. Podczas długiej kariery reportera wojennego i komentatora polityki międzynarodowej w Europie, na Bliskim Ws...więcej »