MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Książka w mediach, media w książce

Rynek - Technologie - Konsumpcja
Wydawca: UMCS
W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i prakt...
eBook (pdf)
do koszyka
28,80 zł
32,00 zł

Biblioteka. Książka. Informacja. Internet 2012

Wydawca: UMCS
W niniejszej publikacji czytelnik znajdzie rozważania uniwersyteckich badaczy na temat publikowania w modelu open access, ukraińskich encyklopedii elektronicznych, stanu otwartych zasobów ed...
eBook (pdf)
do koszyka
30,60 zł
34,00 zł

Kultura czytelnicza i informacyjna

Teoria i praktyka. Wybrane zagadnienia
Wydawca: UMCS
Autorzy książki poruszają istotne problemy współczesnej kultury czytelniczej i informacyjnej. Poszukując odpowiedzi na pytanie, kim jest czytelnik/odbiorca doby cyfrowej, odwołali się nie ty...
eBook (pdf)
do koszyka
24,57 zł
27,30 zł

Polskie bibliografie nauk humanistycznych i społecznych do roku 1989

Historia i metodyka
Wydawca: UMCS
Niniejsza praca zajmuje się polskimi bibliografiami nauk humanistycznych i społecznych o zakresie ogólnym, tj. obejmującym piśmiennictwo całej dyscypliny naukowej, oraz zasięgu narodowym (kr...
eBook (pdf)
do koszyka
39,69 zł
44,10 zł

Homo legens czy homo consumens?

Czytelnik i książka w XXI wieku
Wydawca: UMCS
: Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej? Czy utraciła ona uprzywilejowaną dlań pozycję, przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania c...
eBook (pdf)
do koszyka
27,00 zł
30,00 zł
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20