MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 3
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna

Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dzies...
eBook (pdf)
do koszyka
17,11 zł
19,90 zł

Medialne oblicza sportu

Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popular...
eBook (pdf)
do koszyka
17,16 zł
19,95 zł

Język w marketingu

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów pre...
eBook (pdf)
do koszyka
15,48 zł
18,00 zł
Znaleziono: 3
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20