MENU

Język w marketingu

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Redakcja naukowa: Kazimierz Michalewski

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 18,00 zł
15,48
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Język w marketingu

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm.
Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został również marketing polityczny.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Od Redakcji                                  7 
I. ZAGADNIENIA OGÓLNE	11
Darina Auxová, Obsahové a formálne znaky reklamy                11 
Ilona Biernacka-Ligięza, „Gmina przyjazna inwestorom” – marketing, reklama, public  relations w samorządzie lokalnym na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego      21 
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Język negocjacji jako produkt marketingowy  31 
Alena Bohunická, Socio-kultúrne východiská persuázie v súčasnej reklame        37 
Marian Bugajski, Leksem marketing w języku polskim    45 
Ignacy Ryszard Danka, Idaliana Kaczor, Terminy market, targ, rynek i tym podobne na  tlehistoryczno-porównawczym         50 
Miroslav Dudok, Deiktické identifikátory v jazyku marketingovej komunikácie       61 
Alicja Kacprzak, Sztuka perswazji zaczyna od słowa                69 
Elżbieta Kaczmarska, Polskie i czeskie artykułysponsorowane             75 
Maria Kwiatkowska-Klimczak, Anglicyzmy we francuskim języku marketingu a oficjalna  polityka językowa Republiki Francuskiej                     83 
Kazimierz Michalewski, Poprawność językowa a fortunność tekstów marketingowych  93 
Ol’ga Orgoňová, Reklama i kultura             98 
Jiří Zeman, Funkce písňových sloganů v marketingu                          107 
II. MARKETING W MEDIACH 	115
Marketing w prasie 	115
Beata Burska-Ratajczyk, Nowoczesność i tradycja jako językowy środek perswazji  w prasowych reklamach wyrobów perfumeryjnych             115 
Dominik Chomik, Kilka uwag na temat perswazyjności ogłoszeń drobnych        124 
Marek Graszewicz, Czym pije się wino? O komunikacyjnych strategiach opisów wina  w czasopismach branżowych          133 
Monika Grzelka, Czytelnik konsumentem – artykuł wstępny jako tekst marketingowy   138 
Maria Lesz-Duk, Wybrane cechy składniowe reklamy prasowej             148 
Violetta Machnicka, Specyfika języka ogłoszeń prasowych zamieszczanych w „Dzienniku  Łódzkim” w rubryce Usługi towarzyskie                      157 
Dorota Połowniak-Wawrzonek, Frazeologizmy motywowane walką zbrojną we  współczesnych tekstach o tematyce ekonomicznej                 166 
Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Prasowe teksty sponsorowane – uwagi o statusie  genologicznym                     176 

Marketing w internecie i telewizji	189

Katarzyna Jachimowska, Marketing religijny                           189
Ewa Kaptur, Kształtowanie wizerunku biur obrotu nieruchomościami w Internecie      197
Katarzyna Klauzinska, Dialog naśladowany – komunikacja człowieka z maszyną    206
Agnieszka Łukaszewicz-Olczyk, Strategie marketingowe w dyskursie na forum interne- towym                         214
Katarína Pekariková, Zámer autora v jazyku internetovej reklamy  223
Katarzyna Sitkowska, Językowe sposoby realizacji funkcji marketingowych w strukturze programu „Taniec z gwiazdami”  231
Katarzyna Sobstyl, Językowe mechanizmy perswazyjne w internetowych tekstach  reklamowych Klubu Świat Książki                                242
Hana Srpová, Need medicine? All here! (S-P-A-M a manipulace)                 250
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Blog jako element marketingu politycznego        259

III. POZAMEDIALNE FORMY MARKETINGU	273

Marketing w komunikacji bezpośredniej	273

Ilona Balko, Persvazivní prostředky v teleshoppingu                          273
Ewa Biłas-Pleszak, Klienci i specjaliści o produkcie. Kilka uwag o perswazyjnym  wymiarze prasowych i internetowych opisów perfum                    279
Jana Hoffmannová, Olga Müllerová, Čeština v marketingu – dříve a dnes, v realitě  a v literatuře                                                  289
Monika Kaczor, Język marketingu a normy grzecznościowe                   303
Agata Małyska, Językowy wizerunek nadawcy, odbiorcy i towaru w komunikacji  marketingu bezpośredniego                          310
Joanna Mietła, „Goździkowa” w czeskiej aptece czyli o czeskiej reklamie środków farmaceutycznych                                   318
Małgorzata Nowak, Firmy Yves Rocher kontakty z klientem            326
Agnieszka Rosińska-Mamej, Typy i funkcje aktów grzeczności w tekstach marketingowych                                                  335
Ludmila Zimová, Persvazivní funkce v nabídkových dopisech          345

Kreowanie wizerunku	357

Violetta Jaros, Nazwy własne na sprzedaż, czyli funkcje nazw firm handlowych  i usługowych w marketingu	 357
Anna Sokół, Barbara Kudra, Perswazja w tekstach promujących produkty firmy Coats  polska Sp. z o.o     	365
Natalia Sosnowska, Uwagi o perswazji w ulotkach reklamujących szkoły językowe   	 374
Mirosława Świtała-Cheda, Nazwy kawiarenek internetowych w Polsce 	 383
Agnieszka Wierzbicka, Slogany reklamowe uczelni wyższych — marketing  czy/i kreowanie nowej rzeczywistości?    	          392
Krystyna Wojtczuk, Chrematonimy jako nazwy handlowe (na przykładzie współczesnych polskich nazw wędlin)            	 401

IV. MARKETING POLITYCZNY 	413
Beata Grochala, Hiperbolizacja jako narzędzie marketingowe 	413 
Elwira Kukieła, Barbara Kudra, Językowe mechanizmy marketingu politycznego  w dyskursie politycznym (na przykładzie wybranych programów Co z tą Polską?  z 2005 roku)                               422 
Maria Magdalena Nowakowska, Verím Bratislave! – Język bratysławskich wyborów  komunalnych 2007            432 
Pavol Odaloš, Predvolebné slogany ako marketingové texty               439 
Edyta Pałuszyńska, Kreowanie wizerunku w ramach marketingu politycznego      444 
Magdalena Steciąg, Marketing polityczny: kreowanie wizerunków polityków w sloganach reklamowych        451
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

12,95 zł
18,50 zł

Język Niemiecki w Pracy – Formuły Konwersacyjne

Niniejsza publikacja zawiera najważniejsze słownictwo oraz formuły konwersacyjne w języku niemieckim używane w pracy. Jest to idealna pomoc do opanowania języka w krótkim czasie.Adresowana jest do wszystkich, którzy w ...
21,50 zł
25,00 zł

Problemy przekładu na język zdominowany

Sądzę, że Hanna Makurat-Snuzik znalazła właściwe narzędzia dla przedstawienia interesującego ją fenomenu, jakim są tłumaczenia literatury pięknej na regionalny język kaszubski. Spojrzenie bowiem na problemy tłumaczeń na kaszubszczyznę dzieł literack...
15,12 zł
19,90 zł

Język angielski Fiszki maturzysty

Seria "OLDSCHOOL - stara dobra szkoła" została przygotowana przez doświadczonych korepetytorów i metodyków, a wszystkie publikacje są konsultowane z nauczycielami i samymi maturzystami."Fiszki maturzysty" to skut...
12,72 zł
14,13 zł

Język obcy nie będzie Ci obcy!

Język obcy jest bez wątpienia dla każdego. Nauka obcej mowy nie wymaga super talentu. Wszystko zależy od metody i regularności. Uczenie może stać się szybkie, efektywne i przyjemne.
17,64 zł
25,20 zł

Język – lektura – interpretacja w dydaktyce szkolnej

Zapraszamy do lektury zbioru tekstów autorstwa badaczy, których namysł nad rolą interpretacji w szkolnej edukacji wpisuje się w refleksję Rabindranatha Tagorego zakotwiczoną w takich wartościach, jak: wolność, własne myśli, wzajemne zrozu...
27,52 zł
32,00 zł

Kształcenie językowe w szkole podstawowej. Rozwinięcie treści podstawy programowej przedmiotu język polski

Książka jest zmienioną wersją komentarza autora do podstawy programowej w zakresie kształcenia językowego z 2002 r. pt. Język ojczysty w szkole podstawowej i w gimnazjum. Obecnie jej adresatami są nauczyciele języka polskiego w ośmioklasowych szkołach ...
29,16 zł
32,40 zł

Język kultura technologia

Książka wpisuje się w nurt prac poświęconych terminologiom różnych dziedzin. Przedmiotem badań są wybrane działy polskiej i francuskiej terminologii inżynierii biomedycznej. Przyjmując szeroką perspektywę badań, autorka analizuje terminologię bi...
24,99 zł
35,70 zł

„Ottuv slovník naucný” na tle czeskiej tradycji leksykograficznej: encyklopedia – twórcy – język

Monografia poświęcona jest czeskiemu dorobkowi encyklopedycznemu ostatnich 150 lat, a w szczególności nowoczesnej i dotychczas największej czeskiej encyklopedii powszechnej, stanowiąc prawdopodobnie pierwsze polskie opracowanie na ten temat.
9,09 zł
10,10 zł

Język rosyjski z Magiczną świeczką

Materiał dydaktyczny zawiera tekst w języku polskim oraz dosłowne tłumaczenie na język rosyjski. Dodatkiem do tekstu jest nagranie audio: ten sam tekst w języku rosyjskim w formacie audiobooka. Link do audio znajdziesz w treści książki. Przyjemnej nauki!

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!