MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

5 języków doceniania w miejscu pracy - Outlet

(Miękka)

Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

5 języków doceniania w miejscu pracy - Outlet

Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?
Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem.


Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft

Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy

Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!