ANALIZA BIZNESPLANU W ZAKRESIE MARKETINGU DETALICZNEGO W INDIACH
Powszechnie wiadomo, że indyjski handel detaliczny nadal jest jednym z największych sektorów przyciągających świeże inwestycje z sektora prywatnego. Istniejący królowie handlu detalicznego Pantaloon i Shoppers' Stop są niezadowoleni z rozwoju, ponieważ czują, że ogromny rynek krajowy z rosnącymi wydatkami konsumenckimi jest obecnie ledwo wyrównany i dlatego jest w stanie wchłonąć znacznie więcej. Nic dziwnego, że wielu nowych przybyszów poszukuje możliwości rozpoczęcia działalności w mniejszych miastach i stopniowo dociera do dużych miast. Niniejsza książka analizuje marketing detaliczny w Indiach na podstawie Business Plan Analysis. Ramy badania podzielone są na sześć jednostek. Pierwsza jednostka składa się z Wprowadzenia. Druga jednostka składa się z Przeglądu Literatury. Trzecia jednostka omawia z raportem najważniejsze zagadnienia, projekt badawczy, źródła gromadzenia danych i ograniczenia badania. Czwarta jednostka składa się z analizy biznesplanu dwóch firm lub na temat projektu. Piąta jednostka składa się z obserwacji i zaleceń. Szósta i ostatnia jednostka składa się z wniosków.