Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Dostawa 0 zł

Alchemy the Surprising Power of Ideas that Don't Make Sense(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Alchemy the Surprising Power of Ideas that Don't Make Sense

‘A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.’ Nassim Nicholas Taleb
To be brilliant, you have to be irrational

Why is Red Bull so popular – even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?

We think we are rational creatures. Economics and business rely on the assumption that we make logical decisions based on evidence.

But we aren’t, and we don’t.

In many crucial areas of our lives, reason plays a vanishingly small part. Instead we are driven by unconscious desires, which is why placebos are so powerful. We are drawn to the beautiful, the extravagant and the absurd – from lavish wedding invitations to tiny bottles of the latest fragrance. So if you want to influence people’s choices you have to bypass reason. The best ideas don’t make rational sense: they make you feel more than they make you think.

Rory Sutherland is the Ogilvy advertising legend whose TED Talks have been viewed nearly 7 million times. In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic, on his mission to turn us all into idea alchemists. The big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by letting go of logic and embracing the irrational.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

35,70 zł

Peppa Pig 150 Things to Make and Do with Peppa

Packed with 150 things to make and do with Peppa Pig and her little brother, George, this book will keep your little piggies busy for days! With fancy dress costumes, recipes, seasonal crafts, indoor and outdoor games and much more, this book will beco...

Imagine That! + CD

Imagine That! explores new ways to enliven your classroom by opening 'the mind's eye, ear and heart' with over 70 motivating activities that help your students learn more effectively. Using more of their inner resources, students will find greater pers...
60,01 zł

The Book You Wish Your Parents Had Read and Your Children Will Be Glad That You Did

Every parent wants their child to be happy and every parent wants to avoid screwing them up. But how do you achieve that?In this absorbing, clever and funny book, renowned psychotherapist Philippa Perry tells us what really matters and what...
34,00 zł

Unimaginable The Power and Paradoxes of our Minds

Unimaginable. The Power and Paradoxes of Our Minds is a book about a unique feature of the human brain. The belief in the power and the ability of the human mind to fight diseases and overcome stress and worries is a leitmotiv of this work. While prepa...
39,00 zł

Genealogy of Contemporaneity: A History of Ideas in Poland, 1815-1939

Publikacja jest anglojęzycznym zwieńczeniem serii Genealogia współczesności. Historia idei w Polsce 1815–1939. Książka ma charakter przeglądowy, zawarte w niej są, przygotowane przez członków zespołu badawczego, analizy i podsumowan...

Power Up Level 1 Pupil's Book

Confident in learning. Confidence in life. Power Up is a brand new course from the bestselling author team of Caroline Nixon and Michael Tomlinson. It provides the perfect start to life's great adventure, creating 'future ready' learners who embrace li...
46,20 zł

The Power Paradox

A revolutionary rethinking of everything we know about power It shapes every interaction we have, whether we're trying to get a two-year-old to eat green vegetables or ask for a promotion at work. But how do we really gain and maintain power - through ...
22,53 zł

The Dinosaur That Pooped Little Library

These super-simple chunky mini books are designed specifically to introduce babies and toddlers to the best-selling The Dinosaur That Pooped stories. Based on the original picture books stories, these little books have just a few words per page, colour...

Ćwiczenia z Power Point 2003 wersja polska

Książka zawiera informacje na temat tworzenia i edycji prezentacji graficznych za pomocą programu PowerPoint 2003. Materiał wprowadzony jest w formie ćwiczeń z rozwiązaniami przygotowujących do praktycznego zastosowania podstawowych możliwości progr...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!