MENU

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych — bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj.
Zysk czystszy już nie będzie!

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Poradniki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788328326231
  • EAN: 9788328326231
  • Liczba stron: 120
  • Wymiary: 21.5x14.5
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,65 zł
17,00 zł

Reprezentacje Mistrzostw Świata

Dzięki tej książce, przygotowanej specjalnie na finały Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji w 2018 r., poznacie reprezentacje 32 krajów biorących udział w turnieju. Autor w ciekawy sposób przedstawia zespoły i podaje dotychczasowe naj...
47,60 zł
61,99 zł

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...
57,55 zł

Zbiór zadań praktycznych. INF.02. Administrowanie sieciowymi systemami operacyjnymi. Część 4

Zbiór zadań praktycznych zawiera ćwiczenia, które są powiązane z treścią podręcznika Administrowanie sieciowymi systemami operacyjnymi. Dzięki niemu przygotujesz się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację INF.02.Zbió...
39,69 zł
49,00 zł

Marketing relacji Teoria i praktyka

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczno...
55,29 zł
79,00 zł

Zawód front-end developer 11 kroków do zostania webmasterem

Śmiało wkrocz w świat internetu i zacznij tworzyć strony WWW!Poznaj technologie i standardy branżoweNaucz się używać narzędzi do tworzenia stronDowiedz się, jak budować i publikować serwisyStron internetowych jest w sieci bardzo...
29,76 zł
44,90 zł

Bądź tym kim jesteś

„Jeżeli próbujesz poznać cokolwiek bez odkrycia prawdy o sobie samym, twoja wiedza nie może być w żaden sposób wiedzą prawdziwą”. Śri Ramana Maharishi to jeden z najważniejszych współcześnie żyjących nauczycieli duchow...
41,91 zł
63,00 zł

Daj przestrzeń i bądź blisko

Nastolatki bywają nieprzewidywalne, bardzo wrażliwe, często po prostu trudne.Domagają się autonomii, której nie umieją osiągnąć. Odpychają dorosłych, jednocześnie bardzo ich potrzebując. Oscylują między kompletnym brakiem motywacji a...
157,90 zł

AVOIDING CRITICAL MARKETING ERRORS

AVOIDING CRITICAL MARKETING ERRORS: How to Go from Dumb to Smart Marketing is a wake-up call to marketers who want their marketing to matter more and are keen to make it happen – now! Marketing is underutilized and losing its rel...
44,61 zł
59,90 zł

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się wsp&o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!