MENU

Budowanie wizerunku i relacji

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Budowanie wizerunku i relacji

Książka wskazuje jak istotne jest zrozumienie otaczającego świata dla wyboru odpowiednich narzędzi, do świadomego wywierania wpływu czy budowania relacji. Obejmuje zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne dotyczące m.in. negocjacji, kierowania zespołem i in. Ilustrowana pracami znakomitego grafika Przemysława Tyszkiewicza.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Poradniki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788392633013
  • EAN: 9788392633013
  • Liczba stron: 64
  • Wymiary: 17.5x24.5cm
  • Waga: 0.33kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Psychologia

Inni Klienci oglądali również

33,32 zł
39,90 zł

Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami

Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie nie pracują.W obecnych czasach deficytów pe...
55,48 zł
65,00 zł

Psychologia relacji wewnątrzrodzinnych

W książce zaprezentowano najważniejsze czynniki odpowiedzialne za dobre i złe relacje w rodzinie. Najwięcej miejsca poświęcono sprawom skutecznej komunikacji między członkami rodziny, zarówno przy użyciu słów (także w formie metafor), jak...
9,10 zł
12,80 zł

Porządek musi być czyli dzieci ze spektrum autyzmu są wśród nas

Fenek bardzo się cieszy, bo razem z rodzicami i Fenią jedzie odwiedzić znajomych, którzy mają synka w jego wieku. Nastawia się na świetną zabawę, ale nowy kolega zachowuje się w sposób, którego Fenek na początku nie roz...
9,11 zł
12,80 zł

Powiem gdy będę gotów czyli dzieci z mutyzmem wybiórczym są wśród nas

Fenek bardzo lubi rozmawiać, dlatego dziwi się, kiedy spotyka w kawiarni rówieśnika, który się nie odzywa… Zastanawia się, czy może nieznajomy chłopiec boi się mówić. W czym jest problem? Dlaczego tak jest i czy w ciszy też ...
34,57 zł
49,90 zł

Budujemy drugą Polskę. Wielkie inwestycje PRL-u

Budujemy drugą Polskę – to hasło propagandy sukcesu pojawiało się wszędzie w czasach PRL. Wielkie inwestycje miały wprowadzić Polskę do światowej czołówki gospodarczej. Lista jest długa… Huta Katowice, odkrywkowa kopalnia węgla brunatnego...
44,64 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
42,13 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
24,93 zł
40,00 zł

Relacje o pomocy udzielanej Żydom przez Polaków w latach 1939-1945.

Książka zawiera edycję 116 dokumentów z zasobu Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej, dotyczących pomocy udzielanej Żydom przez Polaków w Trzeciej Rzeszy i ziemiach polskich do niej wcielonych.
52,66 zł
65,00 zł

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!