Cd Projekt. Wiedźmin zdobywa świat. Pierwszy milion.
Historia stworzenia CD Projekt jest w porównaniu do dziejów innych firm działających w branży dość niestandardowa. Większość tego typu historii zaczyna się od spotkania kilku kumpli informatyków, którzy zaczynają pisać gry, najpierw proste potem coraz bardziej skomplikowane. Tutaj sytuacja wyglądała inaczej. Iwiński i Kiciński nie byli programistami, zaczynali od działalności handlowej, na swoje produkty patrzyli okiem dobrego sprzedawcy. Wiedzieli, że polscy klienci oczekują lepszych propozycji, niż oferuje im rynek. W celu zaspokojenia potrzeb konsumentów zaczęli prace nad spolszczeniami. Pracując nad Wiedźminem, zapewne spoglądali na ten projekt w kontekście przeniesienia do wirtualnego świata kultowej dla milionów Polaków, a także dla nich samych, powieści. Zaryzykowali bardzo dużo. Zapewne spora część trudności, które występowały w pracach nad tym projektem, wynikała z braku doświadczenia w rozwiązywaniu problemów informatycznych.
Czwarty, specjalny odcinek miniserialu Pierwszy milion w całości poświęcamy wyjątkowej polskiej firmie. CD Projekt należy dziś do światowej ekstraklasy firm działających w branży gamingowej. Przez wielu określany jest górnolotnie jako “polskie dobro narodowe”. Historia budowania jego obecnej potęgi pełna jest zwrotów akcji. Można powiedzieć, że zarządzająca tą firmą dwójka przyjaciół wygrała rynkową strategię czasu rzeczywistego, zrealizowała wszystkie misje, czasem bardzo ryzykowne, i doszła do finału. Zaczynając od zera, zbudowali wielką innowacyjną firmę, która rzuciła wyzwanie globalnym gigantom. Kilkukrotnie mieli przed oczami wizję porażki, ale dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu udało im się zawsze wyjść z opresji, wiedzieli bowiem, że w prawdziwym życiu nie ma przycisku “zapisz stan gry”. Zapraszamy do wysłuchania naszego audiobooka o historii CD Projekt i tworzących go ludziach.
Audiobook jest nagraniem autorskim
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-66167-34-6
- Czas trwania: 1:24:13
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.