MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Customer Service Excellence

(Książka)

Delighting your customers and your manager

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 60,29 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

66,99
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Customer Service Excellence

Customer Service Excellence is a mini-training program in a book designed for customer service professionals, customer service representatives, sales people and business professionals.Customer Service Excellence combines self-study with realistic workplace activities to build advanced knowledge of customer service principles.In a selling situation this Learning Short-take helps to uncover customer needs and sell the value of the produce on benefits rather than just price. In a customer service environment this Learning Short-take helps to listen to the voice of the customer, responding to their stated needs and uncovering their unstated needs.The book includes free downloadable job aids and tools.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

69,10 zł
99,00 zł

Customer Experience Management

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam ja...
49,16 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
74,25 zł

Making the Customer Experience Magical Now!

Today, customers want more than just to be served. They desire a memorable experience that is unique and different. "Making the Customer Experience Magical Now!" is filled with practical, applicable and rewarding action tips that are used by service in...
353,61 zł

Daihatsu Hijet English Electrical Service Manual S200P S210P S320V S330V

Factory Service manual for the following Daihatsu Hijet trucks & Vans: TE-S200P LE-S200P TE-S210P LE-S210P TE-S200C LE-S200C TE-S210C LE-S210C LE-S320V GBD-S320V LE-S330V GBD-S330V LE-S320W LE-S330W including Dump & Jumbo Options. Engines covered in t...
220,69 zł

Excellence in Inventory Management

Little has been written on the links between Inventory and Supply Chain Management, yet it is a critical component of all Supply Chains. This book explores and explains these critical links, and is intended for: . Professional managers in all...
567,34 zł

Measurement of Service Quality in Banking Sector

This research aims at measuring the service quality in public and private banking sector in Madurai and Virudhunagar districts of Tamilnadu state and identifying its relationship to customer satisfaction and behavioral intention. The study was conducte...
97,68 zł

Annice Carter's Life of Quaker Service

Annice Carter (1902-1988) was born on a farm in Indiana, yet her life came to encompass the breadth of the United States as well as service in Palestine and Africa. She was a direct witness to conflict in the Middle East, dodged German U-boats durin...
71,87 zł

Notes Of A Twenty-Five Years' Service In The Hudson'S Bay Territory (Volume Ii)

Notes Of A Twenty-Five Years' Service In The Hudson'S Bay Territory (Volume Ii) has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base for future generations. So that the ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!