Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Zamawiaj najtaniej - Orlen paczka

Cyfrowa przestrzeń biznesowa(eBook)

Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2011

  • Autor: Matt Mayewski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 29,90 zł
20,93
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,97 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Słowa kluczowe: SWOT IT solutions internet

Cyfrowa przestrzeń biznesowa

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być "podłączonym" do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?
Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:
• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,
• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,
• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,
• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,
• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.
Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.
Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7

CZĘŚĆ I. Analiza jakościowa i ilościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego. Globalny benchmarking	9

	ROZDZIAŁ 1. Analiza jakościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego	11
		Grupa I (grupa wartości)	12
		Grupa II (grupa ilości)	13
		Grupa III (grupa wsparcia)	15

	ROZDZIAŁ 2. Analiza jakościowa. Przegląd krajowych rynków B2B i otoczenia biznesowego	17

CZĘŚĆ II. Analiza internetowych serwisów biznesowych	33

	ROZDZIAŁ 3. Metoda analizy internetowych serwisów biznesowych	35

	ROZDZIAŁ 4. Identyfikacja internetowych serwisów biznesowych	36

	ROZDZIAŁ 5. Społecznościowe (networkingowe) serwisy biznesowe	37
		Trzy prawa społeczności biznesowych	39
		Mistrzowie biznesowych relacji	40
		Dinozaury relacji	40
		Wielka trójka	41
		Biznesowe serwisy społecznościowe - podsumowanie grupy	45
		Poglądowy SWOT grupy społecznościowych (networkingowych) serwisów biznesowych	48

	ROZDZIAŁ 6. Business directory	50
		Spoke	51
		Jigsaw	51
		Business directory - podsumowanie grupy	52
		Poglądowy SWOT serwisów z grupy business directory	54

	ROZDZIAŁ 7. Social technology platform	56
		Od zarządzania projektami do zarządzania pracą	56
		Nowy styl pracy	57
		Dzieci Facebooka	58
		Walka o ogień… wiedzy	59
		Bantam Live	59
		Central Desktop	60
		Socialtext	61
		Jivesoftware	61
		Huddle.net	62
		Projectplace	63
		Social technology platform - podsumowanie grupy	64
		Poglądowy SWOT serwisów z grupy social technology platform	67

	ROZDZIAŁ 8. Targowiska internetowe	69
		Goliat	69
		Dawid	71
		Przyszłość marketplace'ów produktów	71
		Work, Worker, Workspace	72
		Pierwszy wśród równych	72
		Atak klonów	73
		Jesteś moim guru	74
		Marketplace - podsumowanie grupy	75
		Poglądowy SWOT grupy marketplace'ów	78

	ROZDZIAŁ 9. Enterprise on demand	79
		Organizacja do wynajęcia	79
		Salesforce	79
		Rework, czyli 37Signals	81
		Organizacja Głupcze!	82
		Enterprise on demand - podsumowanie grupy	83
		Poglądowy SWOT serwisów z grupy enterprise on demand	85

	ROZDZIAŁ 10. Macierzowa analiza internetowych serwisów biznesowych	87
		Mapa migracji wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych	88
		Macierz wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych	90
		Cena dostępu	91

	Wnioski z analizy	93
	Bibliografia	95
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

Socjologia i przestrzeń miejska

Systematyczny wykład na temat socjologii miasta i społecznych aspektów przestrzeni, który zainteresuje nie tylko socjologów, ale rówież studentów geografii, gospodarki przestrzennej, architektury i urbanistyki. W jasn...
26,90 zł

Polityczna przestrzeń polskości w XX wieku. Bezpieczeństwo polityczne Rzeczypospolitej z perspektywy racji stanu

Problem zawarty w tytule pracy nie jest wyłącznie z gatunku akademickich – odnosi się do geopolitycznego obszaru polityki polskiej w XX wieku. O ile nie budzi wątpliwości okres do 1918 roku (Wielka Wojna i okres ją poprzedzający) oraz – cho...
17,00 zł

Praca w czasach cyfrowych platform technologicznych

Za cel monografii obrano przybliżenie uwarunkowań realizacji usług pracy za pośrednictwem cyfrowych platform technologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem istoty i natury zjawisk, ich definicji i klasyfikacji, mechanizmów funkcjonowania...
3,50 zł

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój - Zmiana DNA organizacji gwarancją jej sukcesu biznesowego

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowacyjne, posiadać zdolność szybkiego adaptowania się, by ...
37,80 zł

Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki

Autorzy książki to pedagodzy, dydaktycy i geografowie, zajmujący się problematyką społeczną. Interesujące, a zarazem paradoksalne w tym kontekście, jest przedstawienie miejsc znanych, oswojonych (na przykład klasy szkolnej, czy pokoju nauczycielskiego)...
45,00 zł

Cyfrowi Tubylcy. Socjopedagogiczne aspekty nowych technologii cyfrowych

Podjęta przez autorów problematyka - od lat szeroko poruszana w polskiej literaturze pedagogicznej - wychodzi poza ramy tej dziedziny nauki. Posługując się odniesieniami socjologicznymi i ekonomicznymi, a także medycznymi, pragniemy - na ile to ...

Przestrzeń – literatura – doświadczenie

Opracowania pomieszczone w tomie "Przestrzeń – literatura – doświadczenie" bardzo spójnie wpisują się w nurt komparatystyki literackiej. Zdolności komparatystyczne polegają bowiem na umiejętności dostrzegania ruchów ...

XXIV Konwersatorium Wiedzy o Mieście. Przestrzeń publiczna miast

Celem konwersatorium jest wszechstronne przedyskutowanie problematyki związanej ze współczesnym pojmowaniem (definiowaniem), organizacją i funkcjonowaniem przestrzeni publicznej w miastach. Szczególny nacisk pragniemy położyć na analizę m...
7,00 zł

Modele biznesowe przedsiębiorstw związane z funkcjonowaniem elektrowni wiatrowych w Polsce - Spis treści+wstęp

Energetyka odnawialna rozwija się nieprzerwanie od dziesięcioleci.Jest to efekt zmieniających się uwarunkowań mających swoje źródłow podejmowanych działaniach z zakresu międzynarodowej politykisurowcowej, ochrony środowiska n...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!