Czynniki przyciągające kapitał poprzez podkreślenie roli rynku
Celem niniejszego opracowania było zbadanie roli mediów marketingu społecznościowego w depozytach klientów Pasargad Bank w prowincji Teheran. Niniejsze opracowanie jest metodą opisową i korelacyjną, która z punktu widzenia celu jest aplikacją, która zebrała dane w drodze badań terenowych. Populacja statystyczna badania obejmowała klientów Banku Pasargad w mieście Ahvaz. Ze względu na fakt, że ich liczba nie jest znana, wielkość populacji statystycznej została uznana za nieograniczoną.Do określenia liczebności próby dla niepewnych społeczności wykorzystano wzór Cochrana, który oszacowano na 384 osoby. Głównym narzędziem był kwestionariusz zbierania danych, którego ważność została osiągnięta przez panel ekspertów i jego wiarygodność poprzez obliczenie współczynnika alfa Cronbacha dla różnych części kwestionariusza. Wyniki wykazały, że respondenci w największym stopniu korzystają z mediów telewizyjnych, a media marketingu społecznościowego mogą mieć największy wpływ na zaangażowanie w etykę społeczną i ludzką. W badaniu wartości akcji akcji w mediach społecznościowych istotną rolę odgrywa zwiększenie wskaźnika utrzymania dotychczasowych klientów oraz zwiększenie ich zadowolenia z banku Pasargad.