MENU

Dobro popłaca!

(Miękka)

Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Dobro popłaca!

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.
Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:
przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!
Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.
David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.
Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

40,69 zł
64,00 zł

Dobro dziecka

Zmieniający się kontekst socjokulturowy, nowe ideologie, transformacja wartości, zwłaszcza wartości moralnych, aktualizują potrzebę analiz nad dobrem dziecka. W czasach dynamicznych zmian społecznych jest wręcz konieczne – zarówno w wymiar...
14,75 zł
19,99 zł

Kraina Niewidzialnego Dobra

Udaj się do Krainy Niewidzialnego Dobra. Będzie to podróż pełna tajemnicy, piękna, magii i miłości. Tu odnajdziesz radość i odkryjesz prawdziwą moc swego serca. Poznaj bohaterów opowiadań Jasmena i buraczany kamień oraz Natani...
31,88 zł
46,00 zł

Dobra chemia

Dobra chemia to książka opowiadająca o różnych aspektach poczucia połączenia: ze światem i innymi ludźmi, ale także (a może przede wszystkim?) ze sobą. Autorka – praktykująca amerykańska psychiatrka, badaczka i ekspertka z zakresu substanc...
29,76 zł
44,90 zł

Długo i szczęśliwie. Akademia Dobra i Zła. Tom 3

Zapierający dech w piersiach finał bestsellerowej trylogii Akademia Dobra i Zła, w którym to, co stare, staje się nowe, a Sofia i Agata muszą walczyć z przeszłością i teraźniejszością, by znaleźć najlepsze zakończenie swojej baśni. Sofia i Agata, da...
11,77 zł
16,00 zł

Poza dobrem i złem

Rozważania moralne jednego z najważniejszych filozofów niemieckich Fryderyka Nietzschego (1844-1900) Jak pisze Z. Kuderowicz: immoralizm Nietzschego ustaiwenie siebie poza dobrem i złem oznaczało podważenie wszystkich altruistycznych ideał&oacut...
33,08 zł
49,90 zł

Akademia Dobra i Zła Upadek

To już koniec tej baśni. Finałowy tom emocjonującego prequelu serii Akademia Dobra i Zła, która trafiła na listę bestsellerów „New York Timesa”, sprzedała się w ponad 2,5 milionach egzemplarzy i została przetłumaczona na 29 języków. Waśń zatruwa serca...
51,75 zł
69,00 zł

Zasada dobra dziecka

Książka adresowana jest do tych, którzy na co dzień pracują z dziećmi – czy to w służbie zdrowia, w oświacie, instytucjach pomocy społecznej, czy w organizacjach pozarządowych, a także do osób/instytucji sprawujących, szeroko pojętą, pieczę zastępczą. ...
15,74 zł
25,00 zł

Pomiędzy imperium dobra a zła

Reportaż z podróży do Caracas i na Kubę, pełen historycznych i politycznych dygresji, malujący społeczno-polityczny pejzaż Wenezueli i Kuby w opozycji do USA.
124,43 zł
149,00 zł

Solidarność i dobro wspólne jako wartości w prawie

Problematyka solidarności w ujęciu prawnym oraz dobra wspólnego niezmiennie pozostaje jednym z najbardziej dyskutowanych zagadnień w nauce prawa. Solidarność i dobro wspólne to wartości usytuowane poza bezpośrednią sferą regulacji normaty...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!