Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry
Poradnik do gry przygodowej Dreamfall: The Longest Journey zawiera kompletny opis przejścia całej lini fabularnej wraz z rozwiązanem i wyjaśneiniem wszystkich zagadek logicznych.
Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Wciąż na tropie (Rozdział 5 – Alchera)Rozdział 9 – Wszystko czym jesteśmySen...? (Rozdział 4 – Zima)Wciąż w niebezpieczeństwie (Rozdział 5 – Alchera)Podziemie (Rozdział 4 – Zima)Wciąż w biegu (Rozdział 5 – Alchera)Pożeracz snów (Rozdział 6 – Morfeusz)Wieża (Rozdział 14 – Dreamfall)Rozdział 0 - PiętnoRozdział 3 – 201 (2)
Informacja o grze
Druga część znakomitej gry przygodowej, The Longest Journey, jaka została zrealizowana i wydana w 2000 roku przez firmę Funcom. Jej akcja osadzona została w tych samych realiach, w których mieliśmy okazję przebywać w oryginalnym The Longest Journey, tj. kompilacja fantasy i science fiction.
Gra Dreamfall: The Longest Journey, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-005-7
- EAN: 5907671212815,59076
- Liczba stron: 64
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Rozdział 0 - Piętno
-Rozdział 1 – Jeden
-Teraźniejszość
-Dwa tygodnie wcześniej
-Rozdział 2 – Zagubienie
-Dla przyjaciela
-Dla idei
-Rozdział 3 – 201 (1)
-Rozdział 3 – 201 (2)
-Rozdział 3 – 201 (3)
-Rozdział 4 – Zima
-Sen...?
-Podziemie
-Markuria
-Rebelianci
-Azadi
-Rozdział 5 – Alchera
-Wciąż w drodze
-Wciąż w ukryciu
-Wciąż w niebezpieczeństwie
-Wciąż na tropie
-Wciąż w biegu
-Rozdział 6 – Morfeusz
-Pożeracz snów
-Mroczny Lud
-Alvin Peats
-Kapitan Vamon
-Rozdział 7 – Przeznaczenie
-Biblioteka
-Decyzja
-Strażnik
-Konsola
-Wizja
-Rozdział 8 – Na styku - Jedność miejsca
-Rozdział 9 – Wszystko czym jesteśmy
-Rozdział 10 – Rozstaje
-Początek końca...?
-Rozdział 11 – Faith
-Rozdział 12 – Zmiana - Powrót
-Rozdział 13 – Najdłuższa podróż
-Dobranoc, młodsza siostro
-WATIcorp
-Matka...?
-Rozdział 14 – Dreamfall
-Przesłanie
-Czas narracji
-Trzy miesiące później – usługa „Senne marzenie”
-Wieża
-Bonus - Tybet 1933