Dylemat przełomowej innowacji
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne. Za to rozwijanie produktów metodą prób i błędów rodem z epoki przedchristensenowskiej wciąż zdaje się działać w świecie pełnym przełomów. Chaos i wątpliwości zostaną rozwiane, a menedżerowie zyskają szansę zmiany nastawienia i przyjęcia, przynajmniej do pewnego stopnia, kontroli nad przyszłością ich biznesów. Chciałbym zamienić niepohamowany lęk w ostrożną nadzieję. To nie jest książka, która ma pogrzebać ideę przełomowej innowacji. Ma on pomóc jej się odrodzić i utrzymać ikoniczny status. Z przedmowy
Joshua Gans
Joshua Gans jest ekonomistą specjalizującym się w dziedzinach strategii zarządzania oraz innowacji technologicznej. Jest absolwentem Uniwersytetu Queensland, doktoryzował się na Uniwersytecie Stanforda (Stany Zjednoczone). Obecnie pracuje na Uniwersytecie Toronto, gdzie wykłada w Szkole Zarządzania Rotmana oraz na wydziale ekonomii. Pracuje również jako doradca dla podmiotów branży energii, telekomunikacji, usług finansowych i bankowych oraz farmaceutycznej. Jest dyrektorem zarządzającym Core Economic Research.
Seria Biznes
Seria prezentująca światowe bestsellery z zakresu zarządzania. Książki w których autorzy nie boją się poruszać kontrowersyjnych tematów. Stawiają trudne pytania i udzielają niebanalnych odpowiedzi.