Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Tydzień Książki Naukowej »
MENU

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 04 Moda jako przemijający element dress code'u w autoprezentacji(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2016

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

2,00
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 04 Moda jako przemijający element dress code'u w autoprezentacji

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Autopromocja w przestrzeni publicznej

Irena Kamińska-Radomska
Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych / 11

Natalia Moćko
Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy / 19

Julia Ostapenko
Manipulacja w dyskursie politycznym / 29

Sebastian Musioł
Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej / 39

Barbara Orzeł
Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji / 49

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources / 55

Język osobniczy a autopromocja

Emilia Kałuzińska
„Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie / 67

Magdalena Ławecka
Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego / 79

Kamila Kuros-Kowalska
Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej / 95

Karolina Łapińska
Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki / 109
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

3,00 zł

Literatura popularna. T. 1: Dyskursy wielorakie - 22 Zaradne kobiety zasługują na miłość, O powieściach Rodziewiczówny i Kalicińskiej

Literatura popularna jest zbiorem analiz, w którym poddano refleksji badawczej teksty i konteksty zarówno konkretnych (bestsellerowych i mniejszej rangi) utworów, jak też biografii pisarskich i obiegów wydawniczych. W książc...
2,00 zł

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - 31 Instrukcja jako forma komunikacji (na przykładzie "Informacyi matematycznej" Wojciecha Bystrzonowskiego z 1749 roku)

Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorz...

Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 1 - 12 Komponent dydaktyczny studiów doktoranckich w zakresie literaturoznawstwa —specjalność filologia polska (2010—2014)

„W pierwszym tomie zgromadzono artykuły podzielone na pięć tematycznych rozdziałów, rozpoczynając od diagnoz, oczekiwań i prognoz. Treść rozdziału pierwszego: Edukacja humanistyczna — dziś i jutro. Diagnoza — oczekiwania &mdash...
4,00 zł

Słowo jako energia czyli co niesie słowo - Rozdział Słowo jako informacja. Podsumowanie. Słowo w edukacji

Kolejna książka z cyklu "poradnik edukacji siebie". Zawiera wiele odniesień zarówno do rodziców jak i do pracy nauczycielskiej i każdej innej związanej z ludźmi. Jest szczególnie ważna w uświadomieniu sobie oddziaływania ...
31,99 zł

Jak zawsze

Najbardziej oczekiwana powieść roku! Bywają małżeństwa zbudowane na przyjaźni, na czułości, na porozumieniu dusz. Związek Grażyny i Ludwika zawsze napędzała namiętność. Dlatego co roku uroczyście świętują rocznicę wieczoru 1963 roku, kiedy pierwszy raz...

Wokół „Trenów” Jana Kochanowskiego - 06 Rozdz. 5. Kamień jako motyw i jako symbol w czarnoleskiej twórczości; Zakończenie; Nota bibliograficzna; Bibliografia

Książka składa się z szeregu szkiców, poświęconych poezji – zwłaszcza funeralnej – Jana Kochanowskiego (w szczególności "Trenom"). Celem większości zawartych w pracy tekstów jest próba dotarcia do wyobr...

Współczesne problemy zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach - Ewa Dębińska-Rudy: Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji

Niniejsza publikacja przedstawia osiągnięcia badawcze oraz refleksję naukową pracowników naukowych z ośrodków naukowych z całej Polski. Zamieszczone w niniejszym zbiorze artykuły zawierają interesujące rozważania na temat aktualnych probl...

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 20.INNOWACYJNOŚĆ JAKO WARUNEK PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POLSKICH WSPÓLNOT SAMORZĄDOWYCH

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...

Ryczałt za nocleg kierowców – czy wiesz, jak się obronić przed roszczeniami

Jeśli kierowca udaje się, by wykonać przewóz międzynarodowy, przysługuje mu zwrot kosztów podróży zagranicznej potwierdzonej rachunkiem, a jeśli tego rachunku nie ma – odpowiedni ryczałt. Od dłuższego czasu ryczałt za nocleg ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!