MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Efekt wioski - Outlet

(Twarda)

Jak kontakty twarzą w twarz mogą uczynić nas zdrowszymi, szczęśliwszymi i mądrzejszymi

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Efekt wioski - Outlet

„Efekt wioski. Jak kontakty twarzą w twarz mogą uczynić nas zdrowszymi, szczęśliwszymi i mądrzejszymi” to najnowsza książka znakomitej kanadyjskiej psycholog rozwojowej Susan Pinker.
To ważna książka, która ukształtuje Twój sposób myślenia na temat coraz bardziej wirtualnego świata, w jakim żyjesz.
Oto zaledwie kilka spośród mnóstwa podanych przez Susan Pinker powodów, dla których bezpośrednie kontakty między ludźmi mają tak wielkie znaczenie:
- ci, który regularnie spotykają się z przyjaciółmi, żyją średnio piętnaście lat dłużej niż "samotnicy"
- najniższy poziom demencji występuje u tych, którzy mają rozbudowane sieci kontaktów społecznych;
- uścisk albo poklepanie po plecach łagodzi fizjologiczną reakcję na stres, co w efekcie wspomaga organizm w walce z infekcjami.

Lubisz e-maile, SMS-y i media społecznościowe? Ja też. Jednak, jak dowodzi Susan Pinker w tej wspaniałej książce, komunikacja elektroniczna nigdy nie zaspokoi głęboko w nas zakorzenionej i na wskroś ludzkiej potrzeby bezpośredniej interakcji z drugim człowiekiem. Czerpiąc z najświeższych badań z dziedziny neurobiologii społecznej i uzupełniając wiedzę naukową studiami przypadków oraz trafnymi spostrzeżeniami, Pinker przedstawia twardą argumentację za miękkimi kompetencjami. Koniecznie przeczytaj tę książkę i porozmawiaj o niej – twarzą w twarz! – z przyjacielem.
— Daniel H. Pink,
autor bestsellerów z rankingu The New York Times:
Drive oraz Jak być dobrym sprzedawcą

„Piekło to inni”, pisał francuski filozof Jean Paul Sartre, „Nieprawda!”, zdaje się odpowiadać Susan Pinker. Zasypując nas zaskakującymi danymi, autorka tej frapującej lektury przypomina, że samotność i izolacja są naszym nieszczęściem, a inni ludzie – źródłem radości. Ta ciekawa i znakomicie udokumentowana książka dowodzi, że częsty i bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem jest przynajmniej tak samo potrzebny do przeżycia, jak czyste powietrze i zdrowa dieta.
— Christina Hoff Sommers,
autorka książki
Freedom Feminism: Its Surprising History and Why It Matters Today

Z właściwym sobie polotem i znawstwem łączy najnowsze doniesienia z dziedziny neurobiologii i psychologii społecznej z historiami z życia wieśniaków na Sardynii, badaniami amerykańskich zakonnic oraz analizą montrealskich portali randkowych. W fascynujący sposób wyjaśnia, dlaczego potrzebujemy kontaktu z żywym człowiekiem, a nie z monitorem, oraz dlaczego czas spędzony z bliźnimi wzbogaca i wydłuża nasze życie w sposób, jakiego byśmy się nigdy nie domyślili.
— John Tierney,
współautor książki Siła woli,
bestsellera z rankingu New York Times


Autorka dostarcza błyskotliwych spostrzeżeń na temat dobroczynnego wpływu interakcji społecznych na nasze związki, rodzicielstwo, karierę, rodzinę i przyjaźnie. Co więcej, Susan Pinker zgłębia również wpływ, jaki w naszym codziennym życiu odgrywają płeć i uwarunkowania społeczne.
— Susan Shapiro Barash,
autorka książek
Nine Phases of Marriage i Toksyczne przyjaciółki

Pinker jest nie tylko wnikliwym naukowcem, lecz ma także talent do opowiadania historii, dzięki czemu umiejętnie łączy osobiste anegdoty z wynikami badań naukowych na temat małżeństwa, raka, otyłości, szczęścia, długowieczności, religii, synchronii menstruacyjnej, cel izolacyjnych i wielu innych zagadnień. To ważna książka, która ukształtuje nasz sposób myślenia na temat coraz bardziej wirtualnego świata, w jakim żyjemy.
— Paul Bloom,
stypendysta programu Brooks and Suzanne Ragen,
profesor psychologii, Yale Univeristy,
autor Just Babies: The Origins of Good and Evil

Susan Pinker sporządziła fascynujące, wyważone studium najbardziej fundamentalnej ludzkiej potrzeby: więzi z drugim człowiekiem. Przypomina, że – niezależnie od tego, jak bardzo rozwinie się technologia – niektórych rzeczy po prostu nie sposób zastąpić.
— Maria Konnikova,
autorka książki Mastermind: How to Think Like Sherlock Holmes,
bestsellera z rankingu New York Times

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!