Etyka menedżera społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębiorstwa.
Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera.
Niniejsza praca jest pierwszą na polskim rynku tak kompetentnie i szeroko opisującą problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
Podręcznik przygotowany specjalnie dla polskiego odbiorcy. Uwzględnia nowe prawa, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Został napisany przystępnym językiem. Zawiera indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Opinie o książce:
[...] Zaletą książki jest jej przejrzystość. Wprowadzane pojęcia kluczowe są definiowane. Tabele i wykresy pozwalają na obrazowe przedstawienie prezentowanych treści. Ważną sprawą jest przedstawienie problematyki z uwzględnieniem zasad i norm obowiązujących w Unii Europejskiej...
(dr Adam Sawicki, Politechnika Białostocka)
[...] Jest to publikacja oryginalna, a jednocześnie wyjątkowa [...] Jest ona niezwykle ciekawą syntezą, która scala dotychczas rozproszone na ten temat publikacje. [...] Walorem książki jest jej praktyczna i przystępnie sformułowana treść...
(prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Uniwersytet Gdański)