Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

PayPo -10 zł

Etyka menedżera społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej (nie dotyczy pakietów).

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Od lęku, przez ból, ku paranoi »


Etyka menedżera społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębiorstwa.

Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera.

Niniejsza praca jest pierwszą na polskim rynku tak kompetentnie i szeroko opisującą problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.

Podręcznik przygotowany specjalnie dla polskiego odbiorcy. Uwzględnia nowe prawa, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Został napisany przystępnym językiem. Zawiera indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Mirosława Rybak

Doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny i wieloletni wykładowca w Katedrze Gospodarowania Zasobami Pracy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Przeczytaj fragment

Polityka społeczna w kryzysie

Pobudzić do myślenia o polityce społecznej w końcu pierwszej dekady XXI wieku – taki właśnie cel stawialiśmy przed sobą, przystępując do pisania tej książki. Bezpośrednią inspiracją do jej powstania jest kryzys gospodarczy, który pojawił s...

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć i...

Etyka medyczna z elementami filozofii

W pierwszej części omówiono zagadnienia filozofii nauki i jej znaczenie dla nauk przyrodniczych i medycznych. Następnie przybliżono wybrane teorie z zakresu etyki filozoficznej, a w trzeciej części zaprezentowano zagadnienia specyficzne dla wsp&...

Społeczna teoria stosunków międzynarodowych

Korzystając z dorobku teorii społecznej i filozofii, Alexander Wendt rozwija teorię systemu międzynarodowego jako konstrukcji społecznej. Autor wyjaśnia główne twierdzenia podejścia konstruktywistycznego i prezentuje strukturalistyczne i idealis...

Psychologia Społeczna Tom 7 nr 4 (23) 2012

W numerze [Contents]Konrad Bocian, Wiesław Baryła, Michał Parzuchowski: Aktywizacja stereotypu osoby niemoralnej nasila motyw czystości [Activation of a stereotype of an immoral person facilitates the cleanliness motive], s. 297–306;A...

Psychologia społeczna Tom 8 nr 2 2013

Konsekwencje stosowania różnych narzędzi sprawowania władzyPozytywna tendencyjność w pamięci źródła informacji na własny tematLearning through the eyes of Eastern and Western European university students: Mind or virtue-orient...

Przestrzeń społeczna miasta w okresie transformacji

Do podstawowych celów badawczych, służących określeniu specyfiki kształtującej się przestrzeni społecznej, należą:– określenie natężenia procesów polaryzacji społecznej w mieście postsocjalistycznym jako naturalnej konsekwencj...

Społeczna mapa Warszawy

Niniejsza praca jest efektem dużego programu badawczego mającego na celu opracowanie wszechstronnego obrazu zróżnicowań społecznych współczesnej Warszawy.

Wycena przedsiębiorstwa

Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie isto...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!