MENU

Fashion 2

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Wydawca: Koenemann

  • Typ oprawy: twarda

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Fashion 2

Oni są przyszłością mody. Oni tworzą nowe trendy na wybiegach całego świata. Już niedługo główne miasta mody: Mediolan, Paryż i Nowy Jork będą należeć właśnie do nich. Bez względu na to, czy ich projekty są zrównoważone, zindywidualizowane, ekskluzywne, ekstrawaganckie, eksperymentalne, czy po prostu szalone, przyszłość należy do nich. FASHION 2 to 600 stron odważnych awangardowych kreacji stworzonych przez najważniejszych światowych młodych projektantów. Jeśli interesujesz się modą, musisz mieć ten album.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Albumy

Inni Klienci oglądali również

27,34 zł
39,90 zł

Slow Fashion na śmiecenie w imię mody nie dajemy naszej zgody

Co robisz, gdy ubranie jest za małe lub już Ci się znudzi? Dlaczego warto korzystać z second-handów? Czy wiesz, jak dbać o ubranie, by służyło jak najdłużej?Nadeszła wiosna – koniecznie muszę kupić nowy płaszczyk! O, jakie cudo...
89,73 zł
99,00 zł

Terence Donovan 100 Fashion Photos

Terence Donovan (1936-1996) was one of the foremost photographers of his generation, with a career spanning almost 40 years. He came to prominence in London as part of a post-war renaissance in art, design and music, representing a new force in fashion...
47,48 zł
69,00 zł

Karl Lagerfeld A Life in Fashion

Karl Lagerfeld lived a very public life. He shaped the Chanel and Fendi brands for decades, and his wit and wisdom amused and informed the world. Yet despite a massively public persona, his hinterland remained unknown. What is the truth behind this lar...
43,48 zł
69,00 zł

What Coco Chanel Can Teach You About Fashion

If Coco Chanel were to give a masterclass on design, creativity and attitude, what wisdom would she impart? Discover the life, work and legacy of Chanel in this sharply curated biography focusing on artistic spirit.Chanel’s ethos capt...
58,65 zł
69,00 zł

O ziemiańskim świętowaniu

Piękne i bogate polskie tradycje świąteczne wywodzą się między innymi z kultury szlacheckiej. Jak w majątkach ziemiańskich świętowano Boże Narodzenie i Wielkanoc na przełomie XIX i XX wieku? Ile z t...
248,87 zł

The Empire of Fashion

In a book full of playful irony and striking insights, the controversial social philosopher Gilles Lipovetsky draws on the history of fashion to demonstrate that the modern cult of appearance and superficiality actually serves the common good. Focus...
86,83 zł

Fashion Marketing

Fashion is everywhere! It transcends domains and applies to almost any kind of product (e.g., apparel, cars, digital devices, food, literature, travel, music, house decoration and personal wellness). Fashion greatly influences public interest, media co...
125,95 zł

FASHION DESIGNER´S SKETCHBOOK - women figures (English Edition)

The fashion designer‘s sketchbook - women figures is a working document and reference work with female figurines - templates for fashion professionals and fashion students for everyday use and during the course of their studies. This boo...
106,20 zł
167,00 zł

Fabric for Fashion

Aimed at fashion designers, Fabric for Fashion:The Complete Guide is unique in explaining the behaviour, properties and sustainability impacts of a wide range of natural and man-made fabrics. Design is determined by how fabrics work, move, feel and loo...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!