Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Go-giver Rozdawca(Audiobook na CD)

Krótka opowieść o wielkiej koncepcji biznesowej

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: CD ROM Ekonomia Biznes

Go-giver Rozdawca

„Większość ludzi tylko się śmieje, kiedy słyszy, że kluczem do sukcesu jest dawanie. (...) Ale z drugiej strony większość ludzi nie osiąga nawet w przybliżeniu takiego sukcesu, jakiego by sobie życzyli”.
Go-Giver to historia ambitnego, młodego mężczyzny o imieniu Joe, który bardzo pragnie odnieść sukces. Joe jest prawdziwym zdobywcą, chociaż czasem odnosi wrażenie, że im ciężej i szybciej pracuje, tym odleglejsze wydają się jego cele. Pewnego dnia, rozpaczliwie próbując zdobyć kluczowego klienta pod koniec słabego kwartału, szuka rady u enigmatycznego Pindara - legendarnego konsultanta, którego liczni entuzjaści nazywają po prostu Przewodniczącym.
W ciągu następnego tygodnia, Pindar zapoznaje Joego z szeregiem „rozdawców”: restauratorem, dyrektorem naczelnym, doradcą finansowym, pośrednikiem w handlu nieruchomościami oraz „Łącznikiem”, który doprowadził do tego, że wszyscy oni się spotkali. Przyjaciele Pindara dzielą się z Joem Pięcioma Prawami Niebotycznego Sukcesu i uczą go, jak otworzyć się na moc dawania.
Joe uczy się, że przesunięcie punktu ciężkości ze zdobywania na dawanie – stawianie interesów innych ludzi na pierwszym miejscu i ciągłe dodawanie wartości do ich życia – prowadzi ostatecznie do nieoczekiwanych zysków.
Pełna mądrości i wdzięku książka Go-Giver jest budującą i inspirującą opowieścią, która nadaje nowe znaczenie starej maksymie: „Dawajcie, a będzie wam dane.”

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377469286
  • EAN: 9788377469286
  • Wymiary: 13.5x19.0cm
  • Waga: 0.09kg
  • Czas trwania: 2:44:12
  • Nośniki:
    • #1: (CD MP3)
      • 1. Susan
      • 2. Rachel
      • 3. Prawo otwartości
      • 4. Serwowanie kawy
      • 5. Go-Giver. Rozdawca
      • 6. Prawo wpływu
      • 7. Pięć praw niebotycznego sukcesu
      • 8. Powrót do punktu wyjścia
      • 9. Warunek
      • 10. Prawo kompensacji
      • 11. Prawo wartości
      • 12. Prawo autentyczności
      • 13. Gus
      • 14. Sekret
      • 15. Go-Getter. Zdobywca
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Dylematy szefów zespołów handlowych

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują:Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach.Zarządzasz zespołem handlowym?Ilu z Twoich podwładnych wie jak sku...

Strategia prze-myślenia elementarz sukcesu czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzysk

TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?N...

The Giver of Stars

She always knew she could change the world. But nobody ever changed the world alone . . .In 1930s England, Alice is stifled, bored, and misunderstood.So when she meets wealthy and handsome American, Bennett Van Cleve, she is qui...

Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej k...
Wkrótce
w sprzedaży

Factfulness

Ile dziewcząt kończy szkołę podstawową w krajach o niskich dochodach? Jaka jest obecnie średnia długość życia? To pytania stawia autor, szwedzki profesor zdrowia publicznego i dyrektor Fundacji Gapminder, Hans Rosling. Dowodzi, że większość wykształcon...

Jesteś marką Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Czy wiesz, jaką jesteś marką?Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitoś...

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawc...

Klient w centrum uwagi

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupi...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Bestseller „New York Timesa”Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!