Grafika Fizyka Metody numeryczne - Outlet
Książka wprowadza czytelnika w świat grafiki komputerowej czasu rzeczywistego oraz modelowania i symulowania rzeczywistości na jej potrzeby. Przedstawiono w niej wiedzę z zakresu podstawowych technik grafiki komputerowej, podstaw fizyki klasycznej oraz metod numerycznych.
Książka składa się z 4 części:
* Wprowadzenia do grafiki 3D oraz opisu biblioteki OpenGL.
* Przykładów podstawowych technik wizualizacji.
* Wprowadzania do symulacji tzw. ciała miękkiego, czyli ciała zbudowanego z wielu punktów oddziałujących tłumionymi siłami sprężystymi, które w interakcji z innymi ciałami lub otoczeniem zmieniają swój kształt (lina, siatka, galaretka, samochód odkształcający się podczas zderzenia).
* Wprowadzania do symulacji dowolnego układu oddziałujących punktów (zderzających się kul bilardowych, gwiazd utrzymywanych siłą grawitacji).
* Wprowadzania do symulacji brył sztywnych, tj. obiektów, które nawet podczas zderzeń zachowują swój kształt.
-
Kategorie:
-
Podręczniki szkolne
-
EAN:
978830116178102
-
Liczba stron:
704
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Data premiery:
01.01.2010