Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Imprezy korporacyjne(Twarda)

Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Imprezy korporacyjne

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:

- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Spory korporacyjne w praktyce arbitrażowej - perspektywa polska i niemiecka

Publikacja Spory korporacyjne w praktyce arbitrażowej – perspektywa polska i niemiecka jest zbiorem artykułów na temat zdatności arbitrażowej sporów korporacyjnych z dwóch perspektyw: polskiej i niemieckiej. Są to wystąpienia...

Teorie ładu korporacyjnego

Oddana do rąk Czytelników monografia dołącza do licznych publikacji książkowych, poświęconych problematyce ładu korporacyjnego, dostępnych na polskim rynku wydawniczym. Można wskazać cztery poruszone w niej wątki badawcze o charakterze teoriopoz...
29,99 zł

Niezbędnik poszukiwacza przygód Wrocław Impreza u krasnali

Kapitalny przewodnik po Wrocławiu!Zostań Superposzukiwaczem przygód i weź udział w Tajnej Misji we Wrocławiu! Zaprzyjaźnij się z rodzinką wrocławskich krasnali, złam szyfry, odkryj tajemnice, wykonaj zadania i pomóż zorganizować uro...

Sieci korporacyjne spółek giełdowych w Polsce

Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia wpisuje się w wymagający nurt literatury światowej, k...
46,70 zł

Sprzedaż imprez i usług turystycznych Marekting Część 2

Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usłu...

Malowane wierszem Scenariusze imprez okolicznościowych dla zintegrowanych klas nauczania początkowego

Jest to zbiór scenariuszy okolicznościowych, przeznaczonych dla klas I-III, przygotowanych m.in. na takie okazje, jak: początek roku szkolnego, Dzień Nauczyciela, Dzień Matki oraz święta narodowe. Wszystkie scenariusze oparte zostały na prostych...

Korporacyjne jezioro danych

Koncepcja big data, nauka o danych i analityka danych wspomagają dziś procesy decyzyjne w przedsiębiorstwach w niespotykanym wcześniej zakresie. Zwiększają poziom efektywności pracy w wielu różnych branżach. Korporacje zaczęły więc eksperymenty ...

Mechanizmy ładu korporacyjnego a system kontroli nad sprawozdawczością finansową

System kontroli nad sprawozdawczością finansową, będący przedmiotem prezentowanej publikacji, stanowi jeden z przejawów konwergencji standardów ładu korporacyjnego polegający na implementacji tego systemu, wdrożonego na początku XXI wieku...

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!