MENU

Inbound Organization

(Twarda z obwolutą)

How to Build and Strengthen Your Company's Future Using Inbound Principles

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Inbound Organization

We’re in a major shift in a fundamental aspect of how businesses grow, how buyers purchase, and how businesses build meaningful conversations and customer relationships. Companies who align their mission, strategies, action plans, and tools with the way buyers think, learn, discover, and purchase will have a huge competitive advantage. Organizations need to adjust their mindset and build a strategic foundation to deal with these facts and not just update a business plan.

Inbound Organization shows leaders how to build their company's future around Inbound principles and strengthen the structural foundations necessary to deal with the changes in buyer behavior. It explains how and why Inbound ideas and how to create a remarkable customer experience belong in the boardrooms and on the desks of founders, entrepreneurs, business leaders, and anyone who has a responsibility to lead their organizations into the future.

• Discover the foundation of inbound principles
• Learn how to put ideas into practice today
• Read about organizations that successfully apply the principles of Inbound
• Keep your business on course to succeed amidst buyer changes

Stay ahead of the curve and learn how to use Inbound principles to ensure you’re always ahead of the curve.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

47,20 zł
59,00 zł

Modele biznesu w Internecie

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma...
69,10 zł
99,00 zł

Wprowadzenie do Salesforce.

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych in...
50,15 zł
64,90 zł

Nasza moc bez granic

"Ma wielki dar. Dar inspirowania innych" mówi o nim Bill Clinton, 42 prezydent Stanów Zjednoczonych. W podobny ton uderza Oprah Winfrey mówiąc, że "Tony ma nadludzkie moce i że jest katalizatorem ludzkiej przemiany&q...
49,95 zł
54,90 zł

Kierunek metaverse

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji...
79,20 zł
99,00 zł

Dzikie fale

Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.
50,36 zł
59,00 zł

Ryzyko i kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw innowacyjnych w turbulentnym otoczeniu

Książka eksponuje przede wszystkim:- systemowe spojrzenie na procesy innowacyjne zachodzące w złożonym i turbulentnym otoczeniu,- zasadność identyfikacji kluczowych czynników sukcesu (KCS) ważnych w procesach innowacyjnych oraz posze...
42,68 zł
50,00 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z f...
269,95 zł

THE MYTHOLOGY OF GLOBALISM AND HUMAN SELF-ORGANIZATION

Mythology is a special form of collective consciousness, a holistic picture of the world, in which elements of scientific, practical, religious, artistic, intuitive knowledge are not separated. Modern mythological concepts become a new historical reali...
307,22 zł

Cultural Values in Strategy and Organization

The field of strategy science has grown in both the diversity of issues it addresses and the increasingly interdisciplinary approaches it adopts in understanding the nature and significance of problems that are continuously emerging in the world of ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!