MENU

Informacja marketingowa

0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Informacja marketingowa

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

  • EAN: 9788320815535
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

61,41 zł
69,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie n...
42,48 zł
69,00 zł

Alianse marketingowe

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nim...
42,75 zł
55,00 zł

Determinanty użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowych

Książka prezentuje problematykę użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowej. Podjęto w niej próbę rozpoznania głównych czynników determinujących użyteczność informacji finans...
42,50 zł
55,00 zł

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z k...
27,31 zł
42,00 zł

Podstawy Systemów Wyszukiwania Informacji.

1. Wstęp2. Przegląd metod wyszukiwania informacji2.1. Metoda list prostych2.2. Metoda list inwersyjnych2.3. Metoda list łańcuchowych2.4. Metoda Saltona2.5. Metoda Ghosha2.6. Metoda Chowa2.7. Metoda ...
67,42 zł
79,00 zł

Poufne osobowe źródła informacji

Monografia dotyczy fundamentalnej formy czynności operacyjno-rozpoznawczych jaką jest współpraca z poufnymi osobowymi źródłami informacji. Prowadzona przez wszystkie służby policyjne, ukierunkowana jest w głównej mierze na zdobycie...
38,98 zł
48,00 zł

Raport roczny jako źródło informacji o wynikach działalności instytucji finansowej

Książka przedstawia próbę szerszego spojrzenia na sprawozdawczość finansową banków, zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji oraz otwartych funduszy emerytalnych (OFE) „wychodząc poza" ich sprawozdania finanso...
42,76 zł
49,90 zł

Controlling działań marketingowych

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejm...
240,82 zł

Rozwój zintegrowanej komunikacji marketingowej ATP

Celem pracy jest teoretyczne uzasadnienie i opracowanie praktycznych zaleceń dotyczących kształtowania systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa transportu samochodowego (ATP). W artykule udoskonalono koncepcję zintegrowanej komu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!