Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

PayPo -10 zł

Jakościowe metody badań marketingowych(Miękka)

Jak zrozumieć konsumenta

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej (nie dotyczy pakietów).

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Od lęku, przez ból, ku paranoi »


Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

(Prof. Anna Giza)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Dominika Maison

Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, pracownik naukowy Wydziału Psychologii. Prowadzi wykłady na temat emocji i motywacji, psychologii reklamy, zachowań konsumenckich, badań marketingowych oraz zastosowania technik projekcyjnych w marketingu. Od lat, we współpracy z różnymi międzynarodowymi uniwersytetami (m.in. University of Washington w Seattle) zajmuje się badaniami procesów nieświadomych w postawach i zachowaniach konsumenckich.

Autorka wielu badań dotyczących zagadnień finansowych prowadzonych na ogólnopolskich, reprezentatywnych próbach, w tym:

  • cyklicznego badania MoneyTrack badającego postawy Polaków wobec finansów i instytucji finansowych oraz oszczędzania i inwestowania pieniędzy,
  • cyklu badań prowadzonych dla Narodowego Banku Polskiego dotyczących obrotu bezgotówkowego,
  • badań dla Fundacji Kronenberga na temat edukacji finansowej Polaków.

Od początku lat 90. zajmuje się badaniami marketingowymi. W 2005 roku założyła Dom Badawczy Maison – firmę specjalizującą się w strategicznych badaniach marek i komunikacji marketingowej, badaniach społecznych oraz w badaniach finansowych.

Autorka licznych publikacji i książek, m.in.: Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości zastosowania metody IAT, Zogniskowane wywiady grupowe, Badania marketingowe. Od teorii do praktyki, Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, Jakościowe badania marketingowe. Jak zrozumieć konsumenta.

W latach 2003–2008 prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), od 2009 roku przedstawiciel Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Opinii Publicznej i Rynku (ESOMAR – European Society for Opinion and Marketing Research) na Polskę – największej międzynarodowej organizacji badań opinii i badań marketingowych.

Przeczytaj fragment

Sondowanie statyczne metody i zastosowanie w geoinżynierii

Niniejsza książka jest pierwszą zwartą publikacją polskojęzyczną na temat metod i sprzętu do badań CPTU. Opisano w niej techniki prowadzenia sondowania statycznego CPTU zgodnie ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej oraz z wymaganiami Między...

Metody oceny projektu gospodarczego

W podręczniku autor zawarł wszystko, co na temat oceny projektu powinien wiedzieć rzeczoznawca. Opisano 5 metodologii postępowania: tradycyjną, odwołującą się do funkcji użyteczności, probabilistyczna, opartą na drzewkach decyzyjnych, a także najnowszą...

Badanie kultury Elementy teorii antropologicznej Kontynuacje

Doskonały wybór tekstów po raz pierwszy tłumaczonych na język polski!Część druga świetnie przyjętej przez czytelników antologii tekstów pod redakcją Mariana Kempnego i Ewy Nowiskiej. Prezentuje najważniejsze zjawiska intelektualne z za...

Metoda i wyobraźnia. Lekcje twórczości w klasie 2

Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Prezentowana część 2:- przedstawia zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji; - prezentu...

Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autor&oac...

Metoda obliczeniowa PURC

W książce przedstawiono zastosowanie metody parametrycznych układów równań całkowych (PURC) do rozwiązywania wybranych zagadnień dwuwymiarowych (2D) i trójwymiarowych (3D). Zaprezentowano w niej teoretyczne, niezbędne podstawy metody, jednakże główn...

Chemiczne metody analizy ilościowej

W książce omówiono zagadnienia ogólnoanalityczne dotyczące metod chemicznych i instrumentalnych, teorię i praktykę analizy wagowej i miareczkowej oraz metody zagęszczania i rozdzielania, w tym ekstrakcję i wymianę jonową.W każ...

CATIA Wykorzystanie metody elementów skończonych w obliczeniach inżynierskich

Pakiet CATIA V5 znany jest w świecie inżynierskim głównie jako zaawansowane środowisko do wspomaganego komputerowo projektowania części i złożeń mechanicznych (CAD) oraz ich wytwarzania przy użyciu obrabiarek sterowanych numerycznie (CAM). CATIA...

Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego

SPIS TREŚCIWstęp1. Fizjologia percepcji i metody pozyskiwania sygnału okoruchowego1.1. Elementy fizjologii narządu wzroku1.2. Neurologiczne podstawy śledzenia wzrokowego1.3. Metody pozyskiwania sygnału okorucho...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!