Internet jako narzędzie pedagogiczne do nauczania fizyki
Edukacja zmienia się coraz bardziej wraz z postępem w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych, od momentu jej powstania Internet jest wykorzystywany w środowisku akademickim. Praca ta ma na celu przeanalizowanie, w jaki sposób Internet jest obecnie wykorzystywany jako narzędzie dla nauczycieli i studentów w nauczaniu fizyki. Wykorzystanie Internetu w dzisiejszych czasach przynosi ogromne korzyści dla nauczania, takie jak edukacja na odległość, która coraz częściej staje się metodą nauczania w szkołach podstawowych i wyższych. Dzisiejsze nauczanie fizyki koncentruje się na rozwiązywaniu problemów dla ENEM, tworząc kulturę bycia skomplikowanym i trudnym do zrozumienia. Dzięki wykorzystaniu narzędzi cyfrowych, takich jak filmy edukacyjne, można zmienić tę wizję fizyki, czyniąc z niej bramę do kultury naukowej i badawczej. Innowacje technologiczne wpłynęły również na łatwość dostępu do informacji, chociaż wskazują na problemy takie jak prawdziwość źródeł i wykorzystanie niechronionych prawami autorskimi tekstów, obrazów i filmów, co pomaga w propagowaniu fałszywych wiadomości i kultury dezinformacji.