MENU

Język C# 2010 i platforma .NET 4.0

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2011

  • Autor: Andrew Troelsen

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Język C# 2010 i platforma .NET 4.0

Najnowsze wydanie bestsellera Andrew Troelsena! C# jest językiem programowania platformy .NET. Andrew Troelsen uczy, jak wykorzystać C# do stworzenia prawie każdego rodzaju aplikacji .NET, począwszy od aplikacji systemu Windows, a skończywszy na aplikacjach sieci WWW. Dokładnie omawia każdy aspekt pisania programów .NET i podaje dobrze dobrane przykłady. Pierwsze wydanie tej książki ujrzało światło dzienne na konferencji Tech-Ed w Atlancie w Georgii, w roku 2001. Od tamtej chwili tekst był poprawiany, przerabiany i udoskonalany z uwzględnieniem zmian pojawiających się w kolejnych wydaniach platformy .NET. W najnowszym wydaniu autor omawia nowości, które pojawiły się w .NET 4.0, m.in. PLINQ, typy dynamiczne, nazwane i opcjonalne argumenty, parametry opcjonalne. Tytuł kierowany jest do doświadczonych programistów i studentów informatyki (nie należy więc oczekiwać trzech rozdziałów poświęconych pętlom for). Gruntownie wyłożono podstawy języka programowania C# 2010 oraz najważniejsze aspekty platformy .NET (programowanie obiektowe, pakiety, operacje wejścia/wyjścia na plikach, Windows Forms/WPF, ASP.NET, ADO.NET, WCF, WF itd.).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze	XV
O redaktorze technicznym	XVII
Podziękowania	XVII
Wprowadzenie	XVIII
	Tworzymy zespół	XVIII
	Przegląd zawartości książki	XIX
	Kod źródłowy do książki	XXVI
	Aktualizacje	XXVII
	Kontakt ze mną	XXVII
CZĘŚĆ 1. Wprowadzenie do języka C# i platformy .NET	1
	ROZDZIAŁ 1. Filozofia platformy .NET	3
		Omówienie dotychczasowego stanu rzeczy	3
		Rozwiązanie .NET	6
		Wprowadzenie do bloków budulcowych platformy .NET: CLR, CTS i CLS	6
		Inne języki programowania na platformie .NET	9
		Przegląd pakietów .NET	11
		Wspólny system typów (CTS)	16
		Wspólna specyfikacja językowa (CLS)	19
		Wspólne środowisko uruchomieniowe (CLR)	21
		Różnica między pakietem, przestrzenią nazw i typem	22
		Analiza pakietu w programie ildasm.exe	27
		Analiza pakietu w programie Reflector	29
		Instalowanie środowiska uruchomieniowego .NET	30
		Niezależność .NET od platformy systemowej	30
		Podsumowanie	32
	ROZDZIAŁ 2. Tworzenie aplikacji w C#	33
		Rola .NET Framework 4.0 SDK	33
		Tworzenie aplikacji C# za pomocą csc.exe	34
		Tworzenie aplikacji .NET w programie Notepad++	39
		Tworzenie aplikacji .NET w SharpDevelop	40
		Tworzenie aplikacji .NET w Visual C# 2010 Express	42
		Tworzenie aplikacji .NET w Visual Studio 2010	43
		Podsumowanie	54
CZĘŚĆ 2. Podstawowe konstrukcje programistyczne C#	55
	ROZDZIAŁ 3. Podstawowe konstrukcje programistyczne C#. Część 1	57
		Anatomia prostego programu w języku C#	57
		Ciekawostka: kilka dodatkowych składowych klasy System.Environment	62
		Klasa System. Console	64
		Systemowe typy danych i skrótowa notacja C#	68
		Używanie danych typu string	76
		Zawężające i poszerzające konwersje typów danych	82
		Niejawna typizacja zmiennych lokalnych	88
		Konstrukcje iteracyjne w języku C#	92
		Konstrukcje decyzyjne oraz operatory relacyjne	94
		Podsumowanie	96
	ROZDZIAŁ 4. Podstawowe konstrukcje programistyczne C#. Część 2	97
		Metody i modyfikatory parametrów	97
		Tablice w języku C#	107
		Wyliczenia	113
		Struktury	118
		Typy wartościowe i typy referencyjne	121
		Typy nullable w języku C#	127
		Podsumowanie	130
	ROZDZIAŁ 5. Klasy i enkapsulacja	131
		Wprowadzenie do klas w języku C#	131
		Konstruktory	134
		Rola słowa kluczowego this	137
		Rola słowa kluczowego static	143
		Trzy filary programowania obiektowego	149
		Modyfikatory dostępu w języku C#	152
		Pierwszy filar programowania obiektowego: enkapsulacja w języku C#	154
		Właściwości automatyczne	165
		Składnia inicjalizacji obiektów	168
		Pola danych stałych	171
		Typy częściowe	174
		Podsumowanie	175
	ROZDZIAŁ 6. Dziedziczenie i polimorfizm	177
		Podstawowa mechanika dziedziczenia	177
		Powtórka z diagramów klas w Visual Studio	181
		Drugi filar programowania obiektowego: szczegółowe informacje na temat dziedziczenia	182
		Programowanie z wykorzystaniem modelu zawierania/delegacji	187
		Trzeci filar programowania obiektowego: polimorfizm w języku C#	190
		Reguły rzutowania między klasą bazową a klasą potomną	201
		Najważniejsza klasa nadrzędna: System.Object	204
		Podsumowanie	210
	ROZDZIAŁ 7. Strukturalna obsługa wyjątków	211
		Oda do błędów, bugów i wyjątków	211
		Rola obsługi wyjątków na platformie .NET	212
		Przykład najprostszy z możliwych	214
		Konfigurowanie stanu wyjątku	218
		Wyjątki systemowe (System.SystemException)	222
		Wyjątki na poziomie aplikacji (System.ApplicationException)	223
		Przetwarzanie wielu wyjątków	226
		Kto zgłasza co?	231
		Konsekwencje nieobsłużenia wyjątków	232
		Debugowanie nieobsłużonych wyjątków w Visual Studio	232
		Słowo na temat wyjątków CSE	233
		Podsumowanie	235
	ROZDZIAŁ 8. Czas życia obiektu	237
		Klasy, obiekty i referencje	237
		Podstawowe informacje o czasie życia obiektu	238
		Rola korzeni aplikacji	241
		Generacje obiektów	242
		Odśmiecanie współbieżne na platformie .NET 1.0–3.5	243
		Typ System.GC	244
		Tworzenie obiektów finalizowalnych	247
		Tworzenie obiektów jednorazowych	250
		Tworzenie obiektów finalizowalnych i jednorazowych	253
		Leniwe tworzenie instancji obiektów	256
		Podsumowanie	259
CZĘŚĆ 3. Zaawansowane konstrukcje programistyczne C#	261
	ROZDZIAŁ 9. Interfejsy	263
		Wprowadzenie do interfejsów	263
		Definiowanie interfejsów niestandardowych	266
		Implementowanie interfejsu	268
		Wywoływanie składowych interfejsu na poziomie obiektu	270
		Interfejsy jako parametry	272
		Interfejsy jako wartości zwracane	273
		Tablice interfejsów	274
		Implementowanie interfejsów w Visual Studio 2010	275
		Rozwiązywanie konfliktów nazw za pomocą jawnej implementacji interfejsów	276
		Projektowanie hierarchii interfejsów	279
		Tworzenie obiektów wyliczalnych (IEnumerable oraz IEnumerator)	282
		Tworzenie obiektów klonowalnych (ICloneable)	287
		Tworzenie obiektów porównywalnych (IComparable)	291
		Podsumowanie	296
	ROZDZIAŁ 10. Typy generyczne	297
		Problemy z kolekcjami niegenerycznymi	297
		Rola parametrów typów generycznych	306
		Przestrzeń nazw System.Collections.Generic	309
		Tworzenie niestandardowych metod generycznych	317
		Tworzenie niestandardowych generycznych struktur i klas	320
		Ograniczenia parametrów typu	323
		Podsumowanie	325
	ROZDZIAŁ 11. Delegaty, zdarzenia i lambdy	327
		Delegaty .NET	327
		Definiowanie delegatów w języku C#	328
		Klasy bazowe System.MulticastDelegate oraz System.Delegate	330
		Najprostszy przykład delegacji	331
		Wysyłanie powiadomień o stanie obiektu za pomocą delegatów	334
		Składnia grupowej konwersji metod	339
		Kowariancja delegatów	340
		Delegaty generyczne	342
		Zdarzenia w języku C#	344
		Metody anonimowe w języku C#	352
		Wyrażenia lambda	355
		Podsumowanie	361
	ROZDZIAŁ 12. Zaawansowane elementy języka C#	363
		Indeksatory	363
		Przeciążanie operatorów	368
		Konwersja typów niestandardowych	376
		Metody rozszerzające	382
		Metody częściowe	390
		Typy anonimowe	392
		Typy wskaźnikowe	397
		Podsumowanie	404
	ROZDZIAŁ 13. LINQ to Objects	405
		Konstrukcje programistyczne typowe dla LINQ	405
		Rola LINQ	408
		Stosowanie zapytań LINQ do prostych tablic	410
		Zwracanie wyniku zapytania LINQ	416
		Stosowanie zapytań LINQ do kolekcji obiektów	418
		Operatory zapytaniowe LINQ	421
		Wewnętrzna reprezentacja instrukcji zapytań LINQ	429
		Podsumowanie	433
CZĘŚĆ 4. Programowanie z wykorzystaniem pakietów .NET	435
	ROZDZIAŁ 14. Konfigurowanie pakietów .NET	437
		Definiowanie niestandardowych przestrzeni nazw	437
		Rola pakietów .NET	443
		Format pakietu .NET	444
		Tworzenie i użytkowanie pakietu jednoplikowego	448
		Tworzenie i użytkowanie pakietu wieloplikowego	457
		Pakiety prywatne	460
		Pakiety współdzielone	464
		Użytkowanie pakietów współdzielonych	470
		Konfigurowanie pakietów współdzielonych	472
		Pakiety z zasadami wydawcy	476
		Element 	477
		Przestrzeń nazw System.Configuration	479
		Podsumowanie	480
	ROZDZIAŁ 15. Refleksja typów, późne wiązanie i programowanie z wykorzystaniem atrybutów	481
		Niezbędność metadanych typu	481
		Refleksja	486
		Tworzenie niestandardowej przeglądarki metadanych	488
		Dynamiczne ładowanie pakietów	493
		Refleksja pakietów współdzielonych	496
		Późne wiązanie	497
		Rola atrybutów .NET	501
		Tworzenie atrybutów niestandardowych	504
		Atrybuty pakietów i modułów	507
		Refleksja atrybutów przy wczesnym wiązaniu	508
		Refleksja atrybutów przy późnym wiązaniu	509
		Refleksja, późne wiązanie i atrybuty niestandardowe – podsumowanie	511
		Tworzenie rozszerzalnej aplikacji	511
		Podsumowanie	516
	ROZDZIAŁ 16. Procesy, domeny aplikacji i konteksty obiektów	517
		Rola procesu w systemie Windows	517
		Komunikacja z procesami na platformie .NET	519
		Domeny aplikacji .NET	527
		Komunikacja z domyślną domeną aplikacji	529
		Tworzenie nowych domen aplikacji	532
		Granice kontekstowe obiektów	535
		Podsumowanie procesów, domen aplikacji i kontekstów	539
		Podsumowanie	539
	ROZDZIAŁ 17. Język CIL i rola pakietów dynamicznych	541
		Dlaczego warto poznać gramatykę CIL	541
		Analiza dyrektyw, atrybutów i kodów operacyjnych	542
		Wrzucanie i zrzucanie: stosowy charakter języka CIL	544
		Inżynieria wahadłowa	545
		Dyrektywy i atrybuty CIL	552
		Biblioteka klas bazowych .NET, język C# i mapowanie typów danych CIL	558
		Definiowanie składowych typu w języku CIL	558
		Definiowanie pól danych w języku CIL	558
		Analiza kodów operacyjnych języka CIL	561
		Tworzenie pakietu .NET w języku CIL	566
		Pakiety dynamiczne	570
		Podsumowanie	578
	ROZDZIAŁ 18. Typy dynamiczne i środowisko DLR (Dynamic Language Runtime)	579
		Rola słowa kluczowego dynamic w języku C#	579
		Rola środowiska DLR (Dynamic Language Runtime)	584
		Upraszczanie wywołań z późnym wiązaniem za pomocą typów dynamicznych	586
		Łatwiejsza współpraca z COM dzięki danym dynamicznym	589
		Współpraca z COM z wykorzystaniem elementów języka C# 4.0	592
		Podsumowanie	597
CZĘŚĆ 5. Wprowadzenie do bibliotek klas bazowych .NET	599
	ROZDZIAŁ 19. Programowanie wielowątkowe i równoległe	601
		Zależności między procesem, domeną aplikacji, kontekstem i wątkiem	601
		Krótka powtórka z delegatów .NET	603
		Asynchroniczna natura delegatów	605
		Asynchroniczne wywoływanie metod	606
		Przestrzeń nazw System.Threading	611
		Klasa System.Threading.Thread	612
		Tworzenie wątków dodatkowych w kodzie programu	615
		Kwestia współbieżności	620
		Programowanie z wykorzystaniem delegatów TimerCallback	626
		Pula wątków CLR	628
		Programowanie równoległe na platformie .NET	629
		Równoległe zapytania LINQ (PLINQ)	637
		Podsumowanie	640
	ROZDZIAŁ 20. Plikowe operacje wejścia/wyjścia oraz serializacja obiektów	641
		Przestrzeń nazw System.IO	641
		Typy Directory(Info) oraz File(Info)	642
		Typ DirectoryInfo	643
		Typ Directory	646
		Typ DriveInfo	647
		Typ FileInfo	648
		Typ File	652
		Abstrakcyjna klasa Stream	654
		Typy StreamWriter oraz StreamReader	656
		Typy StringWriter oraz StringReader	658
		Typy BinaryWriter oraz BinaryReader	660
		Monitorowanie plików w kodzie programu	661
		Serializacja obiektów	663
		Przygotowanie obiektów do serializacji	665
		Wybór formatera serializacji	667
		Serializowanie obiektów za pomocą typu BinaryFormatter	669
		Serializowanie obiektów za pomocą typu SoapFormatter	671
		Serializowanie obiektów za pomocą typu XmlSerializer	672
		Serializowanie kolekcji obiektów	674
		Dostosowywanie serializacji Soap/binarnej	675
		Podsumowanie	680
	ROZDZIAŁ 21. ADO.NET. Część I. Warstwa połączeniowa	681
		Ogólna definicja ADO.NET	681
		Trzy oblicza ADO.NET	682
		Dostawcy danych ADO.NET	683
		Dodatkowe przestrzenie nazw ADO.NET	686
		Typy z przestrzeni nazw System.Data	686
		Ukrywanie dostawców danych za pomocą interfejsów	690
		Tworzenie bazy danych AutoLot	693
		Model fabryki dostawców danych ADO.NET	698
		Warstwa połączeniowa ADO.NET	703
		Używanie typów DataReader	708
		Tworzenie biblioteki dostępu do danych wielokrotnego użytku	710
		Tworzenie nakładki na aplikację konsolową	718
		Omówienie transakcji bazodanowych	723
		Podsumowanie	728
	ROZDZIAŁ 22. ADO.NET. Część II. Warstwa bezpołączeniowa	729
		Warstwa bezpołączeniowa ADO.NET	729
		Rola typu DataSet	730
		Typy DataRow	735
		Typy DataTable	738
		Dowiązywanie obiektów DataTable do graficznych interfejsów użytkownika Windows Forms	743
		Używanie adapterów danych	751
		Dodawanie funkcji bezpołączeniowych do AutoLotDAL.dll	754
		Wielotabelowe obiekty DataSet i relacje danych	758
		Narzędzia do projektowania baz danych Windows Forms	762
		Wyodrębnianie kodu bazy danych ze ścisłą kontrolą typów do biblioteki klas	770
		Programowanie z wykorzystaniem LINQ to DataSet	775
		Podsumowanie	780
	ROZDZIAŁ 23. ADO.NET. Część III. The Entity Framework	781
		Rola Entity Framework	781
		Tworzenie i analiza pierwszego EDM	789
		Programowanie z wykorzystaniem modelu konceptualnego	798
		AutoLotDAL wersja 4.0, teraz już z encjami	803
		Encje dowiązujące dane do interfejsów graficznych Windows Forms	808
		Podsumowanie	812
	ROZDZIAŁ 24. Wprowadzenie do LINQ to XML	813
		Opowieść o dwóch API XML	813
		Składowe przestrzeni nazw System.Xml.Linq	816
		Używanie typów XElement oraz XDocument	820
		Operacje na dokumentach XML znajdujących się w pamięci	823
		Podsumowanie	827
	ROZDZIAŁ 25. Wprowadzenie do WCF (Windows Communication Foundation)	829
		Potpourri rozproszonych API obliczeniowych	829
		Rola WCF	835
		Analiza najważniejszych pakietów WCF	837
		Szablony projektów WCF w Visual Studio	838
		Podstawowa budowa aplikacji WCF	840
		ABC usług WCF	841
		Tworzenie usługi WCF	845
		Hostowanie usługi WCF	848
		Tworzenie aplikacji klienckiej WCF	855
		Upraszczanie ustawień konfiguracyjnych w WCF 4.0	859
		Używanie szablonu projektu biblioteki usługi WCF	865
		Hostowanie usługi WCF jako usługi Windows	868
		Asynchroniczne wywoływanie usługi z poziomu klienta	872
		Projektowanie kontraktów danych WCF	874
		Podsumowanie	879
	ROZDZIAŁ 26. Wprowadzenie do Windows Workflow Foundation 4.0	881
		Definiowanie procesu biznesowego	881
		Tworzenie bardzo prostego przepływu pracy	882
		Środowisko uruchomieniowe WF 4.0	886
		Omówienie aktywności Workflow 4.0	890
		Tworzenie schematu blokowego przepływu pracy	893
		Wyodrębnianie przepływów pracy do dedykowanych bibliotek	901
		Użytkowanie biblioteki przepływu pracy	908
		Podsumowanie	910
CZĘŚĆ 6. Tworzenie interfejsów użytkownika końcowego na podstawie	911
	ROZDZIAŁ 27. Wprowadzenie do WPF (Windows Presentation Foundation) i XAML	913
		Motywacja twórców WPF	913
		Różne odmiany aplikacji WPF	916
		Analiza pakietów WPF	920
		Tworzenie aplikacji WPF bez XAML	926
		Tworzenie aplikacji WPF w samym XAML	934
		Transformacja znakowania na pakiet .NET	938
		Składnia WPF XAML	942
		Tworzenie aplikacji WPF za pomocą plików code-behind	950
		Tworzenie aplikacji WPF w Visual Studio 2010	952
		Podsumowanie	961
	ROZDZIAŁ 28. Programowanie z wykorzystaniem kontrolek WPF	963
		Przegląd podstawowych kontrolek WPF	963
		Kontrolowanie rozmieszczenia zawartości za pomocą paneli	967
		Tworzenie ramki okna za pomocą zagnieżdżonych paneli	976
		Polecenia kontrolne WPF	981
		Tworzenie interfejsu użytkownika WPF za pomocą Expression Blend	986
		Tworzenie karty Ink API	993
		Wprowadzenie do API Documents	1002
		Tworzenie karty Documents	1003
		Wprowadzenie do modelu dowiązywania danych WPF	1009
		Podsumowanie	1016
	ROZDZIAŁ 29. Renderowanie grafiki WPF	1017
		Omówienie renderowania grafiki WPF	1017
		Renderowanie danych graficznych za pomocą kształtów	1019
		Pędzle i pióra WPF	1027
		Stosowanie transformacji graficznych	1031
		Używanie kształtów za pomocą Expression Blend	1035
		Renderowanie danych graficznych za pomocą rysowania i geometrii	1038
		Generowanie złożonej grafiki wektorowej w programie Expression Design	1041
		Renderowanie danych graficznych za pomocą warstwy wizualnej	1043
		Podsumowanie	1049
	ROZDZIAŁ 30. Zasoby, animacje i style WPF	1051
		System zasobów WPF	1051
		Używanie zasobów obiektowych (logicznych)	1056
		Animacja WPF	1065
		Tworzenie animacji w języku XAML	1070
		Rola stylów WPF	1073
		Generowanie stylów w programie Expression Blend	1079
		Podsumowanie	1082
	ROZDZIAŁ 31. Szablony kontrolek WPF i kontrolki użytkownika	1083
		Rola właściwości zależnościowych	1083
		Tworzenie niestandardowej właściwości zależnościowej	1088
		Zdarzenia trasowane	1093
		Drzewa logiczne, drzewa wizualne i szablony domyślne	1096
		Tworzenie niestandardowego szablonu kontrolki w Visual Studio 2010	1102
		Tworzenie niestandardowych kontrolek użytkownika w programie Expression Blend	1108
		Tworzenie aplikacji WPF Jackpot Deluxe	1114
		Podsumowanie	1123
CZĘŚĆ 7. Tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą ASP.NET	1125
	ROZDZIAŁ 32. Tworzenie internetowych stron ASP.NET	1127
		Rola HTTP	1127
		Aplikacje sieciowe i serwery WWW	1128
		Rola HTML	1130
		Rola skryptów wykonywanych po stronie klienta	1134
		Odesłania na serwer WWW	1136
		Zbiór funkcji API ASP.NET	1137
		Tworzenie jednoplikowej strony ASP.NET	1140
		Tworzenie strony ASP.NET za pomocą plików code-behind	1148
		Witryny ASP.NET i aplikacje sieciowe ASP.NET	1153
		Struktura katalogów witryny ASP.NET	1154
		Łańcuch dziedziczenia typu Page	1156
		Komunikacja z przychodzącym żądaniem HTTP	1157
		Komunikacja z wychodzącą odpowiedzią HTTP	1160
		Cykl życiowy strony ASP.NET	1161
		Rola pliku Web.config	1164
		Podsumowanie	1166
	ROZDZIAŁ 33. Kontrolki sieciowe, strony wzorcowe i motywy ASP.NET	1167
		Natura kontrolek sieciowych	1167
		Klasy bazowe Control oraz WebControl	1169
		Tworzenie witryny ASP.NET o samochodach	1177
		Rola kontrolek walidacyjnych	1190
		Używanie motywów	1195
		Podsumowanie	1200
	ROZDZIAŁ 34. Techniki zarządzania stanem ASP.NET	1203
		Problemy ze stanem	1203
		Techniki zarządzania stanem ASP.NET	1205
		Rola stanu widoku ASP.NET	1205
		Rola pliku Global.asax	1208
		Różnica między aplikacją a sesją	1211
		Używanie bufora aplikacji	1215
		Zachowywanie danych sesji	1219
		Pliki cookie	1222
		Rola elementu 	1224
		API Profile w ASP.NET	1226
		Podsumowanie	1232
	ZAŁĄCZNIK A. Programowanie z wykorzystaniem Windows Forms	1233
		Przestrzenie nazw Windows Forms	1234
		Tworzenie prostej aplikacji Windows Forms	1234
		Szablon projektu Windows Forms w Visual Studio	1239
		Anatomia formatki	1244
		Reagowanie na działania myszy i klawiatury	1251
		Projektowanie okien dialogowych	1254
		Renderowanie danych graficznych za pomocą GDI+	1260
		Tworzenie kompletnej aplikacji Windows Forms	1265
		Podsumowanie	1271
	ZAŁĄCZNIK B. Mono: tworzenie aplikacji .NET niezależnie od platformy systemowej	1273
		Niezależność .NET od systemu operacyjnego	1273
		Pobieranie i instalowanie Mono	1276
		Języki programowania na platformie Mono	1278
		Narzędzia programistyczne Mono kompatybilne z produktami Microsoftu	1279
		Tworzenie aplikacji .NET w Mono	1281
		Kto używa Mono?	1287
		Zalecana lektura	1288
		Podsumowanie	1289
	Indeks	1291
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: rewolucje agrarne C#

Inni Klienci oglądali również

30,60 zł
34,00 zł

Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

* Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione *„W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej...
25,73 zł
36,75 zł

Dziecko – język – tekst

W środowiskach badaczy kultury dziecięcej wielokrotnie zgłaszano potrzeby zintegrowania działań naukowych, odnoszących się do dziecka jako odbiorcy i nadawcy, a także do planowych działań edukacyjnych w zmieniającej się rzeczywistości. Autorzy opracowa...
19,35 zł
22,50 zł

Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010

Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria procesów gospodarczych, rozwój technologii informatycznyc...
51,30 zł
57,00 zł

Język angielski w fotografii

Interesuje Cię branża fotograficzna, ale język angielski nie jest Twoją mocną stroną? Z tą książką przyswoisz słownictwo z zakresu fotografii, rejestracji, obróbki obrazu, a także grafiki. Interesujący dobór tekstów i zróżni...
44,99 zł
49,99 zł

Egzamin ósmoklasisty język angielski

’’Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego” to ćwiczenia odzwierciedlające kwestie zawarte w podstawie programowej szkoły podstawowej i zadania dla tych, którzy chcą się zmierzyć z różnorodnymi konstrukcjami le...
3,75 zł
7,50 zł

Język niemiecki. Ćwiczenia

Książka „Język niemiecki. Ćwiczenia” przeznaczona jest zarówno dla osób rozpoczynających naukę języka niemieckiego, jak i dla tych, które pragną znajomość tę sobie przypomnieć, utrwalić, sprawdzić czy przećwiczyć. Stano...
19,50 zł
25,00 zł

Język ukrycia. Zapisany socjolekt gejów

Między słowami i między drzewami – między Innymi – funkcjonowały przestrzenie ukrycia, o których do tej pory wiedzieli tylko wybrani mężczyźni. Geje, nazywający siebie w latach 80. i 90. XX wieku ciotami i pedałami, stworzyli tuż obo...
9,09 zł
10,10 zł

Język Polski ze Srebrną Zajęczycą

Materiał dydaktyczny zawiera tekst w języku polskim oraz dosłowne tłumaczenie na język rosyjski. Dodatkiem do tekstu jest nagranie audio: ten sam tekst w języku polskim w formacie audiobooka. Link do audio znajdziesz w treści książki. Przyjemnej nauki!
55,20 zł
69,00 zł

Co robi język za zębami?

Ile masz uszu? Jeśli jeden chłopiec jest lekki, to dwaj chłopcy są jacy? Czy naprawdę zdarzyło się kiedyś, że komuś słoń nadepnął na ucho? Ile kot może napłakać? Czy polski pupil to angielski pupil? Skąd się wzięło słowo kochać? Czym dla mieszkańc&oacu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!