MENU

Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2009

  • Autor: Izabela Grzanka

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,00 zł
44,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa

Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność gospodarcza odbywa się nie tylko w warunkach określonych ekonomicznie, lecz także wiąże się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji społecznych, które stają się nośnikiem ka­pitału społecznego. Kapitałowi temu przedstawiciele świata nauki, jak również biznesu coraz częściej przypisują istotny wpływ na sukcesy organizacji i osiągnięcia jednostek. Mając to na względzie, w książce podjęto udaną próbę zweryfikowania możliwości wykorzystania kapitału społecznego przed­siębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami na zasadach wynikających z filozofii CRM.

W prowadzonych rozważaniach zwrócono uwagę, iż każde przedsiębiorstwo posiada pewien zasób kapitału społecznego, a także - nawiązując i utrzymując relacje z klientami - w pewnym stopniu realizuje zasady filozofii CRM. Jednakże kluczem do sukcesu w kształtowaniu relacji z klientami na zasadach wynikających z filozofii CRM może stać się dopiero wiedza

O tym, w jaki sposób, za pomocą jakich metod i narzędzi możliwe staje się wykorzystanie potencjału kapitału społecznego przedsiębiorstwa w celu po­prawy realizacji przez przedsiębiorstwo zasad filozofii CRM. Wychodząc naprzeciw potrzebie dostarczenia wiedzy w tym zakresie, w książce zidentyfi­kowano wielowymiarową strukturę wzajemnego oddziaływania pomiędzy poziomem potencjału kapitału społecznego przedsiębiorstwa a stopniem reali­zacji przez przedsiębiorstwo zasad filozofii CRM oraz opracowano wzorcowy model i rekomendacje praktyczne dla wykorzystania potencjału kapitału społecznego przedsiębiorstwa w realizacji zasad CRM. Znajomość ujawnionych w książce prawidłowości powinna przyczynić się do osiągnięcia popra­wy efektywności przedsiębiorstw w podejmowanych przez nie działaniach rynkowych, w tym umożliwić skuteczne wdrożenie i realizację zasad filozo­fii CRM.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie 5

Rozdział 1
Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo 9
1.1. Warunki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw 9
1.2. Współczesna koncepcja marketingu - charakterystyka 16
1.3. Pojęcie i istota zarządzania relacjami z klientem (CRM) 26
1.4. Paradygmat wartości w CRM 35
1.5. Korzyści i zagrożenia realizacji CRM w przedsiębiorstwie 40
1.6. Zasady CRM 53
1.7. CRM a wybrane aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa 59

Rozdział 2
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa 77
2.1. Pojęcie i koncepcja kapitału społecznego 77
2.2. Pomiar kapitału społecznego 96
2.3. Kształtowanie kapitału społecznego przedsiębiorstwa 103
2.4. Zaufanie jako ważny element kapitału społecznego 105
2.4.1. Ujęcia istoty zaufania a teoria kapitału społecznego 106
2.4.2. Budowanie zaufania przez przedsiębiorstwo 115
2.4.3. Metody i narzędzia oceny poziomu zaufania 118
2.5. Kapitał społeczny a realizacja zasad CRM 123

Rozdział 3
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych`139
3.1. Badania jakościowe 139
3.1.1. Przypadek przedsiębiorstwa I 140
3.1.2. Przypadek przedsiębiorstwa II 143
3.1.3. Przypadek przedsiębiorstwa III 146
3.1.4. Wnioski z badań jakościowych 150
3.2. Struktura związku kapitału społecznego z realizacją CRM 155
3.3. Synteza wyników badań 169
3.4. Rekomendacje praktyczne 174
3.5. Model wykorzystania kapitału społecznego przedsiębiorstwa w realizacji CRM 176

Zakończenie 181
Załączniki 185
A: Metodologia badań 185
B: Narzędzia badawcze 188
-„Standardowa lista pytań do wywiadu swobodnego: Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w realizacji zasad filozofii CRM" 188
-„Kwestionariusz diagnozy kapitału społecznego przedsiębiorstwa wykorzystywanego w relacjach z klientami" 191
-„Kwestionariusz oceny stosowania zasad filozofii CRM" 192
Bibliografia 197

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

27,30 zł
35,00 zł

Kapitał resocjalizacyjny zakładu poprawczego

Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny NowakPublikacja dotyczy ważnej z perspektywy naukowej dyskusji na temat paradygmatów resocjalizacji. Autor umiejętnie diagnozuje liczne paradoksy polskiej resocjalizacji nieletnich. [...]Analiza mate...
75,20 zł
94,00 zł

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, mod...
25,28 zł
29,40 zł

Ekonomia i prawo. Wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa

W ramach obecnie istniejących rynków podmioty gospodarcze w coraz większym stopniu uzależnione są od otoczenia, w jakim funkcjonują. W ostatnich latach dostrzegamy wzrost dynamiki zmian w różnych obszarach otoczenia przedsiębiorstw. Osiąg...
12,48 zł
16,00 zł

Leśmian międzynarodowy - relacje kontekstowe

Rozprawa dr Żanety Nalewajk poświęcona jest komparatystycznej lekturze dzieła Bolesława Leśmiana, co bez wątpienia stanowi bardzo istotne dopełnienie dotychczasowych rozpoznań, ponieważ zarysowuje ona zarówno obszerny kontekst tej twórczo...
3,20 zł
4,26 zł

Finansowanie inwestycji infrastrukturalnych przez kapitał prywatny na zasadzie project finance (wyd. II). Rozdział 1. INFRASTRUKTURA GOSPODARCZA – POJĘCIE, ROZWÓJ, ZNACZENIE

Wraz ze zwiększaniem się udziału sektora prywatnego w przedsięwzięciach infrastrukturalnych rośnie znaczenie techniki project finance, której podstawowym założeniem jest oparcie finansowania projektu na środkach dłużnych, spłacanych wyłącznie z ...
33,60 zł
40,00 zł

Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki

„Praca jest pierwszą w Polsce kompleksową analizą problemów rozwoju krajów afrykańskich w aspekcie ich miejsca w gospodarce światowej oraz ich stosunków gospodarczych z Polską. Jest oparta na autorskich badaniach empirycznych...
55,90 zł
65,00 zł

Zabawa, święto, profanacja: potencjał kulturotwórczy zabawy w kulturze współczesnej. Studium socjokulturowe zabawy komiksem

Prezentowana monografia naukowa przedstawia bardzo ważny i aktualny problem kondycji zabawy w kulturze współczesnej na trzech zasadniczych polach. Po pierwsze, opisano potencjał zabawy kulturotwórczej („świątecznej”) i jego po...
19,42 zł
24,90 zł

Kameleon społeczny

Wypowiadaj się jak natchniony. Żartuj kreatywnie. Słuchaj aktywnie. Ubieraj swoje myśli w najznakomitsze słowa. Zaufaj samemu sobie i pozwól działać spontaniczności.Dyskomfort przy rozmowach z obcymi to już historia. Kłótnie w...
19,78 zł
23,00 zł

Relacje jakby trochę prawdziwe

Bywają chwile, w których zamyka się całe nasze życie.„Relacje jakby trochę prawdziwe” to zbiór krótkich opowiadań, które starają się uchwycić życie w tych ulotnych momentach, gdy konfrontujemy się z p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!