MENU

Karta indywidualnych potrzeb ucznia

(Miękka)
5.00  [ 10 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Karta indywidualnych potrzeb ucznia

Publikacja ta z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas 4-6 oraz gimnazjów, a także nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów, psychologów, pracujących na co dzień z dziećmi z obniżoną normą intelektualną i trudnościami w nauce.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,44 zł
65,00 zł

Arteterapia indywidualna

Książka poświęcona jest arteterapii indywidualnej z uwzględnieniem jej praktycznych podstaw, procesu twórczego, zakładanych efektów oraz dokumentacji. Powstała na bazie praktyki arteterapeutycznej lekarzy, psychologów, artyst&oacut...
9,50 zł
12,99 zł

Poznaję i piszę literki. Książka przedszkolaka. Karty do gry memory w środku

"Poznaję i piszę literki. Książka przedszkolaka. Karty do gry memory w środku" zawiera starannie zilustrowane i ciekawe zadania, które sprawiają, że poznawanie liter zamienia się w prawdziwą przyjemność. W książce...
37,94 zł
45,00 zł

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań oraz pisania liter pr...
15,37 zł
24,95 zł

Język angielski Klasa 1 Karty pracy w szkole i w domu

Przedstawiamy nowość wydawniczą: Język angielski - karty pracy w szkole i w domu dla klasy 1 szkoły podstawowej.Książka jest w pełni zgodna z nową podstawą programową. Podzielona jest na działy tematyczne takie same, jak poznawane przez ucz...
21,25 zł
31,00 zł

Egzamin ośmioklasisty z matematyki propozycja dla nauczyciela i ucznia

Od roku 2019 egzamin ośmioklasisty z matematyki ma sprawdzić, w jakim stopniu uczeń VIII klasy szkoły podstawowej spełnia wymagania określone w podstawie programowej. Zbiór zadań, który oddajemy w Państwa ręce jest propozycją za...
26,42 zł
27,90 zł

MATeMAtyka 2 Karty pracy ucznia Zakres podstawowy

„Karty pracy ucznia” dla zakresu podstawowego są ściśle skorelowane z podręcznikiem i łączą w sobie funkcje zeszytu ćwiczeń oraz przygotowania do matury. Pozwalają utrwalić treści poznane na lekcji, a następnie wykorzystać zdobytą wiedzę po...
10,90 zł
14,90 zł

Matematyka 3 Karty pracy do ćwiczeń w domu i w szkole

„Matematyka. Karty pracy do ćwiczeń w szkole i w domu ” to ćwiczenia przygotowane przez doświadczonego pedagoga, przeznaczone dla pierwszego etapu edukacyjnego. Seria zawiera trzy części, dedykowane klasom pierwszej, drugiej i trzeciej. K...
11,92 zł
14,99 zł

Karta pamięci

Potrzebny ci nośnik danych, w którym możesz zebrać pomysły i doświadczenia, zarówno te szalone, jak i codzienne?Kiedy wypełnisz ten dziennik wspomnieniami, dowiesz się, KIM NAPRAWDĘ JESTEŚ i czego ci brak.Zgraj swój umy...
17,01 zł
27,90 zł

Słownik ortograficzny ucznia

Słownik ortograficzny ucznia to najnowsze wydanie słownika ortograficznego przygotowane szczególnie z myślą o uczniach szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Opracowany przez nauczycieli i metodyków języka polskieg...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów
Publikacja pomimo takiego tytułu, który się zdeaktualizował jest bardzo cenna. Publikacja zawiera zakres dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia:
– dla pierwszego etapu edukacyjnego z podziałem na poszczególne edukacje (edukacja wczesnoszkolna);
– dla drugiego etapu edukacyjnego (klasy IV–VI);
– dla trzeciego etapu edukacyjnego (gimnazjum).
Przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
– nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas IV–VI oraz gimnazjów;
– nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
– pedagogów, psychologów.
Każdy zainteresowany nauczyciel znajdzie tu wskazówki i zalecenia, które umożliwią mu dostosowanie programu nauczania do potrzeb konkretnego dziecka. Dobierze takie treści, które według niego pozwolą nawet słabemu uczniowi odnieść sukces.
Pozycja ta może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, przy czym zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia dotyczyć będą jedynie wiadomości podstawowych, w tym koniecznych.
Publikacja powstała również z myślą o uczniach:
– posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
– posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
– z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych, typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
– ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
– ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
– słabo widzących i słabo słyszących oraz z niedosłuchem;
– przewlekle chorych, na przykład na cukrzycę, epilepsję, porażenie mózgowe;
– w stosunku do których zespół stwierdził potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
Autorzy proponują wykorzystanie nie tylko różnorodnych form pracy indywidualnej, grupowej i zbiorowej o charakterze jednolitym lub zróżnicowanym , ale również różnych metod nauki czytania, pisania, liczenia kompensujących zaburzone deficyty rozwojowe . Podają sposoby osiągania zamierzonych celów edukacyjnych z podaniem planu działań wspierających( dostosowaniem wymagań edukacyjnych) do
-indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych;
- możliwości psychofizycznych ucznia;
- cech osobowościowych;
- preferowanego stylu uczenia się dziecka.
Sądzę, że propozycje autorek w zakresie dostosowania wymagań edukacyjnych przez nauczycieli bezpośrednio przy warsztacie pracy umożliwią im uzyskanie optymalnej jakości pracy dydaktycznej , a uczniom pozwolą osiągnąć sukcesy w nauce.

Ocena: