MENU

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

(Miękka)
5.00  [ 16 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 36,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 27,66 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

27,66
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Średnia liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

25,61 zł
35,70 zł

Potencjał nauki a innowacyjność regionów

Czy regionalny potencjał nauki może efektywnie stymulować innowacyjny rozwój danego obszaru? Jakie warunki muszą być spełnione, by tak się działo? Jaką rolę we współpracy innowacyjnej odgrywa dystans przestrzenny między partnerami? Autork...
32,62 zł
39,90 zł

Biologia Podręcznik do nauki języka polskiego dla cudzoziemców Podstawy cytologii i genetyki

Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ – popularnie nazywane Wieżą Babel -jest najstarszą w Polsce jednostką kształcącą cudzoziemców w zakresie języka polskiego jako obcego. Poprzez kursy prowadzone w Studium poloniści oraz na...
6,90 zł
9,50 zł

Nauka pisania Zabawy i ćwiczenia Zebra

Zestaw zabaw i ćwiczeń do nauki pisania dla dzieci (krzyżówki, rebusy, szyfrogramy, pisanie po śladzie) oraz wskazówki dla rodziców, jak pomóc w trudnej nauce pisania. Wykonując zadania zawarte w tym zeszycie, dziecko będzie...
22,60 zł
31,50 zł

Instytut Naukowo-Badawczy Europy Wschodniej oraz Szkoła Nauk Politycznych w Wilnie (1930-1939)

Prezentowana praca poświęcona jest działalności dwóch ważnych instytucji naukowych funkcjonujących w Wilnie w okresie międzywojennym. Autorka starała się dotrzeć do wszelkich zespołów archiwalnych, odnośnie do których podejrzewała,...
23,78 zł
39,90 zł

Bóg i nauka

W jakiego Boga wierzą naukowcy? Co wspólnego z modlitwą ma rozwiązywanie równań? Dlaczego nie należy zapychać Bogiem dziur w nauce? Co nauka może dać teologii? Czemu teoria ewolucji jest aż teorią, a koncepcja Inteligentnego Projektu zah...
88,49 zł
105,00 zł

Z polskim w świat Część 1 Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego+ płyta CD

Na uwagę zasługuje wszechstronność i kompleksowość podręcznika Z polskim w świat. Polega ona na rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej w różnych przejawach: zarówno kompetencji receptywnych (słuchanie, czytanie), jak i produktywnych (m&oac...
18,55 zł
26,90 zł

Baw się i ucz! Re, re, kum, kum Zagadki obrazkowe Kapitan Nauka

„Re, re, kum, kum! Zagadki obrazkowe” (2–3 lata) to bogato ilustrowana książeczka pełna ciekawych łamigłówek ze zwierzętami w roli głównej. Zawiera niemal 180 zagadek na spostrzegawczość i logikę. Łamigłówki obrazkowe zostały opracowane przez psycholog...
5,20 zł
5,90 zł

Nauka pisania Ćwiczenia w kaligrafii Część 2

Zeszyt zawiera ćwiczenia, które pomogą dziecku w nauce pisania. Kolejne litery, sylaby, wyrazy, pierwsze zdania są wprowadzanie zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Kolorowe naklejki z literkami, wyrazami i rysunkami uatrakcyjniają naukę ora...
19,14 zł
28,90 zł

Sami czytamy (klasy 0-3) Dzielny strażak

Sami czytamy to seria książek dla dzieci, które rozpoczynają naukę czytania. Teksty zostały opracowane w oparciu o metodę sylabową nauki czytania, dzięki której dzieci poznają litery, nauczą się prawidłowo tworzyć sylaby, a następnie opan...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów
Publikacja pomimo takiego tytułu, który się zdeaktualizował jest bardzo cenna. Publikacja zawiera zakres dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia:
– dla pierwszego etapu edukacyjnego z podziałem na poszczególne edukacje (edukacja wczesnoszkolna);
– dla drugiego etapu edukacyjnego (klasy IV–VI);
– dla trzeciego etapu edukacyjnego (gimnazjum).
Przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
– nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas IV–VI oraz gimnazjów;
– nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
– pedagogów, psychologów.
Każdy zainteresowany nauczyciel znajdzie tu wskazówki i zalecenia, które umożliwią mu dostosowanie programu nauczania do potrzeb konkretnego dziecka. Dobierze takie treści, które według niego pozwolą nawet słabemu uczniowi odnieść sukces.
Pozycja ta może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, przy czym zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia dotyczyć będą jedynie wiadomości podstawowych, w tym koniecznych.
Publikacja powstała również z myślą o uczniach:
– posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
– posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
– z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych, typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
– ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
– ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
– słabo widzących i słabo słyszących oraz z niedosłuchem;
– przewlekle chorych, na przykład na cukrzycę, epilepsję, porażenie mózgowe;
– w stosunku do których zespół stwierdził potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
Autorzy proponują wykorzystanie nie tylko różnorodnych form pracy indywidualnej, grupowej i zbiorowej o charakterze jednolitym lub zróżnicowanym , ale również różnych metod nauki czytania, pisania, liczenia kompensujących zaburzone deficyty rozwojowe . Podają sposoby osiągania zamierzonych celów edukacyjnych z podaniem planu działań wspierających( dostosowaniem wymagań edukacyjnych) do
-indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych;
- możliwości psychofizycznych ucznia;
- cech osobowościowych;
- preferowanego stylu uczenia się dziecka.
Sądzę, że propozycje autorek w zakresie dostosowania wymagań edukacyjnych przez nauczycieli bezpośrednio przy warsztacie pracy umożliwią im uzyskanie optymalnej jakości pracy dydaktycznej , a uczniom pozwolą osiągnąć sukcesy w nauce.

Ocena: