Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Akcja akademicka

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową(Miękka)

5.00  [ 16 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 35,00 zł
26,33
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,67 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Potencjał nauki a innowacyjność regionów

Czy regionalny potencjał nauki może efektywnie stymulować innowacyjny rozwój danego obszaru? Jakie warunki muszą być spełnione, by tak się działo? Jaką rolę we współpracy innowacyjnej odgrywa dystans przestrzenny między partnerami? Autork...

Analiza danych w naukach ścisłych i technice

Nowoczesna analiza danych!Analiza danych w naukach ścisłych i technice jest nowoczesnym podręcznikiem mającym na celu przedstawienie czytelnikowi aktualnych tendencji i zaleceń, a także nowych metod analizy danych. Zastosowane przez autora st...

Metody i modele eksploracji danych

Podręcznik poświęcony metodom i modelom stosowanym w eksploracji danych. Omówiono w nim zagadnienia klasyczne, takie jak: metody analizy składowych głównych, analizę regresji, regresję logistyczną oraz tzw. naiwne podejście bayesowskie do klasyfikac...

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Metody ekonometryczne znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Nie można jednak stwierdzić, że możliwości ekonometrii zostały już dobrze poznane. Na rynku wydawniczym ceni się szczególnie prace, w których nawet ...

Alternatywne metody rozwiązywania sporów w polskim systemie prawnym

Publikacja popularyzuje wiedzę o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów (ADR), aby zwiększyć świadomość prawną w tym zakresie. Pozasądowe, a zatem realizowane poza państwowym wymiarem sprawiedliwości, metody rozwiązywania sporów zys...

Samoleczenie wzroku metodą dr Batesa

Jest to wyjątkowa książka, która pozwoliła wielu osobom na polepszenie jakości wzroku, a także w niektórych przypadkach na całkowite wyleczenie i przywrócenie stanu normalnego widzenia. O powodzeniu i skuteczności tej metody ...

Metoda Krokodyla

Pierwsza powieść neapolitańskiej serii o inspektorze Giuseppe Lojacono. Współczesny Neapol, miasto zachwycające widokami, ale upadłe, rządzone przez bezwzględne gangi, nieprzyjazne dla mieszkańców, niezrozumiałe dla obcych, gdzie każdy z...

Motywacja Metoda sześciu kroków

Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania? Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie...

Metody doświadczalne mechaniki kompozytów konstrukcyjnych

Publikacja Wydawnictwa WNT, dodruk Wydawnictwo Naukowe PWN Jednym z zadań inżynierii materiałowej jest uzyskanie nowych materiałów o z góry określonych właściwościach. Wymaganiom tym może sprostać odpowiednio zaprojektowany kompozyt. Ważnym eta...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów
Publikacja pomimo takiego tytułu, który się zdeaktualizował jest bardzo cenna. Publikacja zawiera zakres dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia:
– dla pierwszego etapu edukacyjnego z podziałem na poszczególne edukacje (edukacja wczesnoszkolna);
– dla drugiego etapu edukacyjnego (klasy IV–VI);
– dla trzeciego etapu edukacyjnego (gimnazjum).
Przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
– nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas IV–VI oraz gimnazjów;
– nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
– pedagogów, psychologów.
Każdy zainteresowany nauczyciel znajdzie tu wskazówki i zalecenia, które umożliwią mu dostosowanie programu nauczania do potrzeb konkretnego dziecka. Dobierze takie treści, które według niego pozwolą nawet słabemu uczniowi odnieść sukces.
Pozycja ta może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, przy czym zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia dotyczyć będą jedynie wiadomości podstawowych, w tym koniecznych.
Publikacja powstała również z myślą o uczniach:
– posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
– posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
– z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych, typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
– ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
– ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
– słabo widzących i słabo słyszących oraz z niedosłuchem;
– przewlekle chorych, na przykład na cukrzycę, epilepsję, porażenie mózgowe;
– w stosunku do których zespół stwierdził potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
Autorzy proponują wykorzystanie nie tylko różnorodnych form pracy indywidualnej, grupowej i zbiorowej o charakterze jednolitym lub zróżnicowanym , ale również różnych metod nauki czytania, pisania, liczenia kompensujących zaburzone deficyty rozwojowe . Podają sposoby osiągania zamierzonych celów edukacyjnych z podaniem planu działań wspierających( dostosowaniem wymagań edukacyjnych) do
-indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych;
- możliwości psychofizycznych ucznia;
- cech osobowościowych;
- preferowanego stylu uczenia się dziecka.
Sądzę, że propozycje autorek w zakresie dostosowania wymagań edukacyjnych przez nauczycieli bezpośrednio przy warsztacie pracy umożliwią im uzyskanie optymalnej jakości pracy dydaktycznej , a uczniom pozwolą osiągnąć sukcesy w nauce.

Ocena: