Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Podręczniki akademickie »

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową(Miękka)

5.00  [ 11 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Zdrowa nauka

Torben Sondergaard jest założycielem organizacji misyjnej „The Last Reformation” („Ostatnia reformacja”), jest również autorem siedmiu książek. Jest znany ze swojego bezpośredniego i praktycznego podejścia do Biblii, jak ...
30,20 zł

Tradycja-metody przekazywania i formy upamiętnienia w państwie polsko-litewskim, XV-pierwsza połowa

Tom zawiera teksty z konferencji poświęconej różnym formom zachowywania i mechanizmom przekazywania tradycji-rozumianej jako przejmowane i kultywowane z pokolenia na pokolenie treści kultury: mity, obyczaje, wierzenia, sposoby myślenia i normy z...

Partnerstwo publiczno-prywatne jako metoda internalizacji odpowiedzialności międzypokoleniowej

Odsunięte w czasie skutki podejmowanych obecnie inwestycji infrastrukturalnych - nazywane w pracy obciążeniami międzypokoleniowymi - mogą być dotkliwe dla przyszłych generacji. Obciążenia międzypokoleniowe publicznych projektów inwestycyjnych są...

Czytam i zgaduję Wesoła budowa i Skarb piratów

Ta kolorowa książeczka składa się z dwóch rymowanych historyjek. Pierwsza zabierze Was na plac budowy, gdzie poznacie pracowitych budowlańców i dowiecie się, jakie narzędzia oraz pojazdy wykorzystują podczas stawiania nowych budynkó...

Zabawy z nauką

Chcesz zorganizować najmłodszym pasjonującą zabawę? Za sprawą tej książeczki i kilku rzeczy codziennego użytku zyskujemy godziny pełne naukowych ciekawostek, doświadczeń i eksperymentów. Dzięki Zabawom z nauką Wasze mieszkanie zmieni się w małe ...

Extreme English Angielski System Intensywnej Nauki Słownictwa (poziom podstawowy A1-A2, średni B1-

Poznaj ponad 27 tysięcy najważniejszych słów angielskich na poziomie podstawowym i średnim (A1-B2) oraz zaawansowanym i biegłym (C1-C2) i zapamiętaj je na zawsze dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo! Extreme Engli...

Angielski No problem! Kompleksowy kurs A1 - C1 do samodzielnej nauki (poziom podstawowy, średni

NOWE WYDANIE BESTSELLERA - 500 000 SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY! Naucz się angielskiego od poziomu podstawowego (A1-A2), przez średni (B1-B2), aż po zaawansowany (C1), aby swobodnie porozumiewać się w tym języku zarówno w codziennych sy...

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej litera...
46,70 zł

Obsługa podróżnych w portach i terminalach Kwalifikacja AU.33 Część 1 Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauki zawodu technik eksploatacji portów i terminali zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.33 (Obsługa podróżnych w portach i terminalach). Prezentuje wiedzę na temat organizowania i wykonywania obsługi podróżnych ...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Alicja Tanajewska
Dodano: 04.09.2016 10:16:56

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów
Publikacja pomimo takiego tytułu, który się zdeaktualizował jest bardzo cenna. Publikacja zawiera zakres dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia:
– dla pierwszego etapu edukacyjnego z podziałem na poszczególne edukacje (edukacja wczesnoszkolna);
– dla drugiego etapu edukacyjnego (klasy IV–VI);
– dla trzeciego etapu edukacyjnego (gimnazjum).
Przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
– nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas IV–VI oraz gimnazjów;
– nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
– pedagogów, psychologów.
Każdy zainteresowany nauczyciel znajdzie tu wskazówki i zalecenia, które umożliwią mu dostosowanie programu nauczania do potrzeb konkretnego dziecka. Dobierze takie treści, które według niego pozwolą nawet słabemu uczniowi odnieść sukces.
Pozycja ta może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, przy czym zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia dotyczyć będą jedynie wiadomości podstawowych, w tym koniecznych.
Publikacja powstała również z myślą o uczniach:
– posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
– posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
– z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych, typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
– ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
– ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
– słabo widzących i słabo słyszących oraz z niedosłuchem;
– przewlekle chorych, na przykład na cukrzycę, epilepsję, porażenie mózgowe;
– w stosunku do których zespół stwierdził potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
Autorzy proponują wykorzystanie nie tylko różnorodnych form pracy indywidualnej, grupowej i zbiorowej o charakterze jednolitym lub zróżnicowanym , ale również różnych metod nauki czytania, pisania, liczenia kompensujących zaburzone deficyty rozwojowe . Podają sposoby osiągania zamierzonych celów edukacyjnych z podaniem planu działań wspierających( dostosowaniem wymagań edukacyjnych) do
-indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych;
- możliwości psychofizycznych ucznia;
- cech osobowościowych;
- preferowanego stylu uczenia się dziecka.
Sądzę, że propozycje autorek w zakresie dostosowania wymagań edukacyjnych przez nauczycieli bezpośrednio przy warsztacie pracy umożliwią im uzyskanie optymalnej jakości pracy dydaktycznej , a uczniom pozwolą osiągnąć sukcesy w nauce.

Ocena: