Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Nagrody na zakończenie roku szkolnego

Klient jak go zdobyć i zatrzymać(Audiobook na CD)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: CD-ROM

Klient jak go zdobyć i zatrzymać

Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!

"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;

"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;

"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”.

To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326907418
  • EAN: 9788326907418
  • Wymiary: 14.1x12.8
  • Waga: 0.06kg
  • Nośniki:
    • #1: Klient - jak (CD Audio)
      • 1. Relacje z klientem. Techniki, które złagodzą roszczenia klienta
      • 2. Klient zainteresowany, ale "nieuchwytny" - jak doprowadzić do spotkania
      • 3. Relacje z klientem. Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę?
      • 4. Niezdecydowany klient. Jk osłabić i przełamywać obiekcje klienta?
      • 5. Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami.
      • 6. Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy?
      • 7. Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta, i jak jązaprezentować, aby klient kupił?
      • 8. Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?
      • 9. Trudny klient. Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta?
      • 10. Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się naruszeń prawnych?
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Dylematy szefów zespołów handlowych

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują:Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach.Zarządzasz zespołem handlowym?Ilu z Twoich podwładnych wie jak sku...

W kręgu Wazów

Swoim pasjonującym i przystępnym stylem Bożena Fabiani opisuje dwór Wazów w Warszawie, na pierwszym planie przedstawiając kolejnych królów z polskiej odnogi tej dynastii (Zygmunta III, Władysława IV i Jana Kazimierza), królowe, dzieci królewskie i i...

Afryka Kazika

Opowiadania dla dzieci napisane na podstawie reportaży Kazimierza Nowaka, który w latach trzydziestych XX wieku przemierzył Afrykę na rowerze. Barwne spotkania z mieszkańcami Afryki, mrożące krew w żyłach, a niekiedy zabawne przygody, któ...

Zero to one

Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upówWielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębi...

Odkryj się

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i a...

Umysł lidera

Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wst...

Przywództwo Złote zasady

Wykorzystaj żyłę złota!Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z ...

Zarządzanie sprzedażą

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy ro...
19,90 zł

Spotkania biznesowe

Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!