Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Powtórka przed sesją

Klient jak go zdobyć i zatrzymać

(Audiobook na CD)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Klient jak go zdobyć i zatrzymać

Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!

"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;

"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;

"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”.

To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326907418
  • EAN: 9788326907418
  • Wymiary: 14.1x12.8
  • Waga: 0.06kg
  • Nośniki:
    • #1: Klient - jak (CD Audio)
      • 1. Relacje z klientem. Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę?
      • 2. Relacje z klientem. Techniki, które złagodzą roszczenia klienta
      • 3. Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się naruszeń prawnych?
      • 4. Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy?
      • 5. Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta, i jak jązaprezentować, aby klient kupił?
      • 6. Trudny klient. Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta?
      • 7. Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami.
      • 8. Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?
      • 9. Niezdecydowany klient. Jk osłabić i przełamywać obiekcje klienta?
      • 10. Klient zainteresowany, ale "nieuchwytny" - jak doprowadzić do spotkania
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: CD-ROM

Inni Klienci oglądali również

W kręgu Wazów

Swoim pasjonującym i przystępnym stylem Bożena Fabiani opisuje dwór Wazów w Warszawie, na pierwszym planie przedstawiając kolejnych królów z polskiej odnogi tej dynastii (Zygmunta III, Władysława IV i Jana Kazimierza), królowe, dzieci królewskie i i...

Umysł lidera

Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wst...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Bestseller „New York Timesa”Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne p...

Strategia prze-myślenia elementarz sukcesu czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzysk

TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?N...

Przywództwo Złote zasady

Wykorzystaj żyłę złota!Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z ...

Zarządzanie przez wartości

Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.Poprzez zaang...

Odkryj się

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i a...

Przypadkowe odkrycia medyczne

JAK UPÓR I TROCHĘ SZCZĘŚCIA ZMIENIŁY ŚWIATCzy wiesz, że:• miniaturowy odłamek plastiku w oku pilota RAF-u sprawił, że dziś używamy tego materiału do produkcji sztucznych soczewek;• tytanowa komora, która za nic...

Google Narodziny imperium

W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc sp...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!