MENU

Komunikowanie strategii

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Komunikowanie strategii

- Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?
- Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię?
- Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii?
- Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić?
- Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników?
Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a o jej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów.

Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

51,83 zł
64,00 zł

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu at...
71,20 zł
89,00 zł

Strategia dla Polski

"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas funkcje wicepremiera i ministra finansów. Książka została ...
50,00 zł
68,00 zł

Po Zagładzie Praktyki asymilacyjne ocalałych jako strategie zadomawiania się w Polsce (1944/45-1950)

Książka Ewy Koźmińskiej-Frejlak opisuje sposoby radzenia sobie z rzeczywistością po Zagładzie przez polskich Żydów ocalałych z Holokaustu – tych, którzy po wojnie zdecydowali się pozostać w kraju. Wykorzystując obszerny materiał źr&...
48,98 zł
64,90 zł

Strategie rozwoju przedsiębiorstw

Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja ambidexterity, zakłada...
38,23 zł
47,00 zł

Komunikuję się z otoczeniem

Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych jest bardzo istotne, aby coraz lepiej funkcjonować w społeczeństwie. Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz problemami w komunikowaniu się przebywanie w miejscach publicznych czy koniecznoś...
182,89 zł

Hybrydowe strategie na rzecz usprawnienia sieci bayesowskich

Jeden z głównych czynników sukcesu eksploracji danych jest związany ze zrozumiałością wzorców odkrytych przez techniki inteligencji obliczeniowej; z bayesowskimi sieciami jako jednymi z najbardziej znaczących, biorąc pod uwagę łatwość osiągniętej inter...
540,00 zł

Brakujący wymiar w międzynarodowej strategii marketingowej

Ta książka dotyczy zawiłości marketingu międzynarodowego i obejmuje inne unikalne tematy, które nie są zwykle objęte w marketingu międzynarodowym, ale które są teraz koniecznością ze względu na złożoność współczesnego rynku. Książka ma również na celu:...
271,93 zł

Proponowana strategia interwencyjna mająca na celu ograniczenie rozpowszechnienia

W okresie od października do listopada 2011 r. przeprowadzono badanie jakościowe, w którym przyjęto strategię projektowania, która miała na celu opracowanie strategii interwencji społecznej w społeczności lokalnej, mającej na celu zmniejszenie częstośc...
33,57 zł
69,00 zł

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!